ناگفته‌های دردناک مادر زهرا کوچولو درباره سرنوشت نامعلوم دخترش بعد از ۱ ماه / چه بلایی سر این کودک ۲ ساله آمده است؟

یک ماه از ناپدید شدن زهرا حسینی شیرازی دختربچه ۲۱ ماهه در قلعه نو شهرری می‌گذرد و پدر و مادر این دختر از سرنوشت فرزند خود اطلاعی ندارند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ساعت ۹ شب بیست وپنجم خرداد زهرا با نفیسه خواهر هفت ساله خود در مغازه آژانس تاکسی سرویس پدر در کنار منزل مشغول بازی بوده که برای پیاده‌روی شبانه طبق عادت هرروز برای کاردرمانی به دلیل بیماری ام اس پدر زهرا آماده می‌شدند که پدر می‌گوید بعد از شام خوردن برویم و نفیسه برای رساندن پیام پدر به مادر راهی خانه شده و زهرا پشت سرش می‌رود و در همین چند ثانیه از مغازه خارج شده و دیگر به کانون خانواده بازنگشته است و کسی از او خبری ندارد.

ناگفته‌های دردناک مادر زهرا کوچولو درباره سرنوشت نامعلوم دخترشان بعد از ۱ ماه / چه بلایی سر این کودک ۲ ساله آمده است؟


بیشتربخوانید: جزئیاتی جدید از ناپدیدشدن مرموز زهرای ۲ ساله/ این دختر بچه را ندیده‌اید؟ + تصاویر


برای پیگیری مجدد این موضوع و کمک برای معلوم شدن سرنوشت زهرای ۲۱ ماهه بعد از یک ماه راهی قلعه نو شدیم و علاوه بر راهنمایی بنر‌ها و اطلاعیه‌های گمشدن زهرا کوچولو از هر کسی سراغ منزل این دختر را گرفتیم ما را خیلی سریع به منزل زهرا کوچولو هدایت کردند.

بن بست جهاد در بخش قلعه نو امروز برای خیلی‌ها مخصوصا اهالی نگران و دلواپس قلعه نو محله آشنایی است که رفت‌وآمد در آن زیاد شده و در عرض چند لحظه کودک کمتر از دو ساله یک خانواده به طور عجیبی در این کوچه ناپدید می‌شود و سرنوشت نامعلوم این دختر هر روز نگرانی و دلتنگی خانواده را بیشتر می‌کند.

کوچه با جاده تهران ورامین فاصله کوتاهی دارد و چند کودک با شور و هیجان در محل مشغول بازی هستند و خانمی به استقبال ما آمد و فکر کردیم مادر زهرا باشد، ولی با صحبت کردن کوتاه و چند لحظه‌ای معلوم شد با عمه زهرا طرف هستیم و کمی از این اتفاق مرور و گلایه خود از رسانه‌هایی گفت که به جای پرداختن به اصل قضیه و واقعیت، حواشی ایجاد و اعمال نظر شخصی کرده‌اند.

عمه زهرا می‌گوید پلیس گفته خانواده زهرا حسینی شیرازی با ما همکاری نمی‌کند، چون به ما گفته‌اند به هر کسی مظنون هستید و شک دارید معرفی کنید و ما هم واقعا با کسی مشکل، خصومت یا دشمنی نداشته‌ایم و ظنی نداریم که بخواهیم الکی فردی را معرفی کنیم.

سری به محیط اطراف خانه و جوی آب نزدیک خانه که از لحظات اول یکی از پیش‌بینی‌ها و حدس‌های محتمل برای مفقودی زهرا بود که با بررسی و شرایط جوی آب و از همه مهم‌تر تلاش آتش‌نشانی، هلال احمر و پلیس با سگ‌های زنده‌یاب عملا این گزینه منتفی شده است.

مادر زهرا امروز از صبح آن‌قدر دلتنگ زهرا شده، گریه کرده و فریاد زده حال و حوصله و توان مصاحبه و حرف زدن ندارد و مرور آن چند لحظه آزارش می‌دهد، با ناراحتی حاضر شد از خانه بیرون آید و چند دقیقه‌ای همکلام ما شود.

خدیجه هاشمی که به جز زهرا، محمد حسین ۴ و نیم و نفیسه ۷ ساله هم دارد، نگران دختر ته تغاری خود است که تازه از شیر گرفته است و می‌گوید: زهرای من بغل هرکسی حتی خاله‌اش نمی‌رفت و از آن بچه‌هایی نبود که به راحتی سمت غریبه‌ها برود و دوربین آژانس نشان می‌دهد از مغازه که پشت سر خواهرش به سمت خانه حرکت کرده انگار کسی صدایش می‌کند و برمی‌گردد و پس از لحظاتی در سر کوچه غیب می‌شود؛ فقط چراغ‌های ماشینی در دوربین معلوم است، ولی در ادامه چه بلایی سر زهرا آمده دوربین‌ها ثبت و ضبط نکرده‌اند.

وی که هشت سال در قلعه نو زندگی کرده چنین اتفاقی را تا به حال نشنیده بوده و همیشه بچه‌ها در بیرون به راحتی بازی می‌کردند و فقط نگران تصادف بچه‌ها با ماشین آن هم به دلیل نزدیکی با جاده بوده است.

مادر زهرا با شنیدن ناپدیدی دخترش اولین جایی که بلافاصله خودش را رسانده جوی آب سر کوچه بوده که عقیده دارد به دلیل زحمت فراوان مردم در ابتدای امر برای جست و جوی زهرا در آب و سپس تلاش ساعت‌ها نیرو‌های امدادی و پلیس با سگ‌های زنده یاب در این جوی آب نیافتاده است.

خانم هاشمی در پاسخ به اینکه چرا پلیس می‌گوید خانواده همکاری بیشتری داشته باشد، می‌گوید: هر سوألی از ما و اقوام پرسیدن جواب دادیم و هر چه خواستن نهایت همکاری را داشتیم و حتی یک نفر مظنون را معرفی کردیم و وقتی با هیچ کس مشکل و شکی نداریم به چه کسی می‌توانیم چنین اتهامی بزنیم.

وی با ناراحتی ادامه می‌دهد: پلیس به ما می‌گوید نگویید دختر شما دزدیده شده و کمتر مصاحبه کنید و موضوع ربایش منتفی است و نمیدانم برای دختر ۲۱ ماهه‌ای که شبانه در کمتر از ۱۵ ثانیه غیب شده چه باید بگوییم.

مادر زهرا اشک بر دیدگانش جاری می‌شود و می‌افزاید: فکرای مختلفی شب و روز به سرم می‌آید و لحظه‌ای آرامش ندارم و نمی‌دانم دخترم الان کجاست و چه می‌کند؛ بعضی وقت‌ها میگم نکند زنده نباشد و گاهی هم تو آژانس باهاش حرف می‌زنم و خیلی دلتنگ زهرا شده‌ام.

وی با بیان اینکه همه هرکاری لازم بوده انجام داده‌اند به حضور دادستان با قاضی پرونده و نیرو‌های آگاهی در منزل برای پیگیری موضوع نیز اشاره و از زحمات همه تشکر کرد.

خانم هاشمی به فردی هم اشاره دارد که تلفنی درخواست ۲۰ میلیون کرده بود که ظاهرا الکی بوده و قصد اخاذی داشته است و می‌گوید به جز این مورد موضوع دیگری در این مدت نداشته‌ایم.

عکس زهرا کوچولوی ما یک ماهی است در فضا‌های مجازی و با پوستر‌های منتشر شده دست به دست می‌شود و همه مردم، هنرمندان، مسؤولان و اکثر اقشار نگران، دلواپس و پیگیر سرنوشت نامعلوم زهرا حسینی شیرازی دختربچه ۲۱ ماهه هستند، اما هیچ کس حال و روز پدر و مادر زهرا و مخصوصا مادرش را ندارند که با هر صدای زنگ در و تلفنی یا رفت و آمدی منتظر خبر خوشی از زهرا است و در پایان این گفتگو با تشکر از همه کسانی که به هر نوعی درگیر این موضوع شدند و حالشان بد شده از مردم خواست برای پیدا شدن زهرا در این روز‌های عزیز دعا کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

سرنوشت نامعلوم زهرا کوچولو یک‌ماهه شد/ پدر و مادر زهرا: مردم برایمان دعا کنند

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۶:۵۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام انشاللهپیدا میشه توکل به خدا
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
زهرا بلا خره پیداشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
اخه طفلی اخه چرا گم بخدا اشکم در اومد


ان اشا الله پیدا بشه ان اشا الله
Iran (Islamic Republic of)
نگین بلیوند
۱۴:۱۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتی فهمبدم اشک توی چشمم جمع شد نشون پادرم دادم و مادرم گفت دخترم این بچه خیلی کوچکی بود چرا دزدیدنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
به حق این شب از امامرضا می خوام که این خنواده را خوشحال کنه. اون کسیم که زهرا ربوده برگرپونه خدا ارحم راحمینه منم مادرم خیلی دلم بی تابه
Iran (Islamic Republic of)
تمنا
۰۱:۲۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
ای خانم یا آقای دزد خواهشا تمام بچگی این طفل معصوم رو خراب نکن اینده شوخراب نکن دلت برای ناله ای مادرشو برای پدر مریضیش بسوزه گناه داره بخدا اون توسنی که مهر مادر محبت پدرشو میخواد اگه بویی از انسانیت بردی اسم آدم رو خودت بزار بچه رو جایی رها کن که بتونن پیداش کنن اون خوانواده الان با نبود زهرا به فنا رفتن اگه وجدان داری بچه رو پس بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
میگن روضه علی اصغر و توسل به این باب الحوائجی خیلی مشکلت رو حل میکنه یه توسلی به این طفل ۶ ماهه داشته باشید ان شاءالله خدا مراددلتونو میده
Iran (Islamic Republic of)
Marjan
۱۵:۴۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
نکنه افتاده توی کانال فاضلاب شاید دریچش باز بوده اون بچه هم شب بوده تاریک ندیده یا چاهی چیزی اخه هیچ ردی ازش نیست ادم هر احتمالی میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
خدا به این مادر زجر کشیده چشم انتظار صبر بده انشاالله اون کسی که این طفل معصوم را برده الهی درد بی درمان بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
در این دو ره زمانه همه باید جی پی اس در بدنشون جای بدن مجبوریم به کجا اینگونه شتابان می‌رویم معلوم نیشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
پس احتمال آدم ربایی هم هست چون ممکن است با پدر دختر مشکل داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
خدایا‌به‌حق‌فاطمه‌زهرا‌به‌حق‌رقیه‌سه‌ساله
،به‌حق‌علی‌اصغردل‌این‌خانواده‌رادراین‌شبهای‌
عزیز‌شادگردان‌‌الهی‌آمین‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
تومدارس همه چی یادمیدن غیرازمهارت زندگی اموزش همون چهل سال پیشه ققط چسبیدن به درس
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۲:۰۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
متاسفانه مجازات جرایمی نظیر آدم ربایی خیلی کم هست
نقش بازدارندگی قوانین بسیار پایین است قوه قضایه باید فکری کند
بنظر من دزدیدن کودک باید جزایی اشدمجازات را داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
فرجی
۲۱:۳۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
یا فاطمه زهرا
به داد این خانواده برس
خواهش میکنم هر کدوم سه صلوات هدیه به حضرت رقیه سلام الله علیها به نیت پیداشدن این دختر بچه معصوم بفرستید
ای خدا یعنی میشه صحیح و سالم پیدا بشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
احتمالا کار سگ‌های ولگرد هست. قابل توجه سگ‌دوستان مدافع حقوق سگ که حقوق انسان‌ها را نمیشناسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
تورو خدا چه جور دلتون میاد به راحتی این حرف رو بزنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۱۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
شما مطمئنی؟ کار سگ هست؟؟؟ ولی مطمئن باش کار آدم هست. نمیدونم شما چطور دلت میاد این گونه بنویسی؟ دلت برای پدر و مادر این طفل نمیسوزه؟ وجدان چیز خوبه
Germany
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
خدایا خودت محافظش باش خدایا سالم به خانوادش باز گردان خدایا هواشون وداشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
ذکر یونسیه را زیاد تلاوت کنید، ان شاء الله که پیدا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
هر جا که هست خدا یار و یاورش باشه ،بسپرش دست خدا که خدا بهترین حافظان است .یوسف گم گشته به کنعان باز آید غم مخور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
خدا کنه ی سر نخ پیدا بشه ازش.
Israel
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
سلام انشالله به امید خدا پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
فقط.جی.پی.اس.به.بچه.باید.وصل.کرد.به.جای.گوشواره.خو.دمون.میرفتیم.سراغ.دزدا
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۳۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
من الان در کربلا هستم از حضرت اباعبدالله الحسین ع در حرم مطهر ایشان در روز اربعین یکی از خواسته های مهمم اینه که زهرا کوچولو سریعا به آغوش مادرش برگردد انشالله.. الهی به سه ساله سیدالشهدا زودتر پیدا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
تورو خدا خیلی خیلی دعا کن انشاالله پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
ادم بمیره بهتره تااین روزها براش رقم بخوره خدایا تحمل یه ثانیه اش هم سخته
Iran (Islamic Republic of)
فرزند
۱۹:۳۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
پدرها و مادرها همین طور هستند دیگه. اول بچه ها را به این دنیا می اورند ولی بچه که بزرگ میشه همه چی یادشون میره ،که باید مراقبش میبودن ان وقت می خوان افسوس بخورن که چرا حواسشون نبوده ولی دیگه چه فایده. این خانواده هم باید حواسشان به فرزندشان میبود تا چنین اتفاقی برایشان رخ نمی داد حالا هر چقدر هم که گریه و زاری و فریاد بکشد که چیزی تغییر نمی کند مادر عزیز، مراقب فرزندان دیگرت هم باش و آن ها را هم فراموش نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
من از مادر زهرا می خواهم به امام زمان متوسل بشه تا به حق مادر عزیزش بچه رو پیدا کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
من از کسی که این بچه رو از مادرش جدا کرده می خواهم به حق حضرت فاطمه این بچه رو به مادرش برگردونه و الا چنان ذلیل بشه که تا حالا کسی نشده باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
احتمال هم داره رفته تو جاده و ماشين بهش زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
خدا نکنه
چقدر راحت این حرفا رو میزنید
خدا نصیب کافر هم نکنه
تورو خدا دعا کنید فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
انشالله به حق رسول الله سریع پیدا بشه وخانواده آن از نگرانی دربیان آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
از نیروی انتظامی انتظار پیگیری بیشتری داشتيم
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۷:۴۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
خدا نکنه یا رقیه کمکشون کن ان شالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
انشاالله باتوکل برخداهرچی زودتربه آغوش خانواده برگرده خیلی دلم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
رقیه.
۱۶:۵۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
اخه بجه دو ساله رو شب تنهایی بیرون میفرستن اونم دختر بجه .من از ته دل دعا کردم بحق رقیه این بجه پیدا بشه دلم گرفت .بعضیها چقدر سنگدل ان.خدایا رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
j
۱۶:۳۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
به اطلاعات سپاه بسپارید وسلام
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۲۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
زیر سایه ی ولیعصر و اولیاءُ الله باشد.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۵۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
وقتی بچه را در تاریکی بفرستی کوچه همین میشه نتیجش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
چون اون کوچه نزدیک جاده تهران ورامین است احتمالا از این منطقه خارجش کردن
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۱۴:۱۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
نباید بگن احتمال ربایش هست.اگه واقعا بچه رو دزدیده باشن خب طرفی که دزدیده حواسش جمعتر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۵۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
سلام ،

نظر من همان نظر قبل است ،
و بچه هم زنده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
عجب
نظرتون چی بود عالم بالغیب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
منظورم اینه که اون که درخواست 20 میلیون کرده هستش
Iran (Islamic Republic of)
صمد.ج.ب ازتبریز
۱۳:۰۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
به نظرم کسیکه زهرا را صدا کرده از آشنایان نزدیک به خانواده وی است که کودک به راحتی به طرف او رفته ،چون کودکان از تاریکی می ترسند.واحتمال دارد یک انتقام گیری است که قبلا طرف شکست خورده و نتوانسته با پدر ویا مادراو ازدواج کند.وبه احتمال نزدیک.بچه در همسایگی محله می باشد.واین حل نمی شود مگر با ترفندهای پلیسی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۴۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
این بچه ۲۲ ماهش شد و پیدا نشد... جای غم داره... اما نباید امید را از دست داد. نباید دست برداشت. نا امید شیطان است. به امید دیداری زود از روی گل ماه زهرا جان
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۳۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
به لطف خدا پیدا میشه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
به حق این ایام دخترتون پیدا بشه
خیلی سخته.
ساعت ناپدیدی معلوم است با چک کردن دوربین های اطراف به سر نخهای مهمی می توان دست یافت. ضمنا این را در نظر داشته باشید که طرف به برد دوربین کوچه آگاه بوده که در محدوده ی دید دوربین ظاهر نشده و از دور او را صدا زده. یعنی احتمالا طرف تو آژانس قبلا کار می کرده و برد دوربین را دیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
سلام...
دوستانی که میفرمایند پلیس این کار رو انجام بده اون کار رو انجام بده، احتمالا فکر میکنید خود پلیس به ذهنش خطور نکرده این فکرا...
بابا اسمش روشه... پلیس... مطمئن باشید تمام این کارا رو انجام دادند...

اینی هم که به خانواده گفتند یه سری کارا رو انجام ندید حتما صلاحی توش هست... حالا اینکه چرا این خانواده دارند برعکسش رو انجام میدند خدا میدونه... ؟!

فعلا بهترین کار دعا کردنه... نظریه پردازی رو به پلیس واگذار بفرمایید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
دمت گرم. این خط آخرو باید با آب طلا مینوشتی. کاش همه علما و فضلا که میان و نظرات عجیب و غریب میدن رعایت کنند
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۰۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
بحضرت رقیه بنت الحسین توسل کن اون حاجت رواست .مطمعنم یه هفته ای پیدا میشه هرجاباشه حتی اگه بردنش امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
وقتی ساعت مشخصه باید همون ااول تمام دوربین های اطراف چک میشدشاید سرنخی پیدا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
بابا! تو چقدر باهوشی. حیف که پلیس عقلش به این چیزها نرسید. کاش تو رییس پلیس آگاهی کشور بودی!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
الهی به حق این اربعین اباعبدالله قسمت میدم همه گمشدگان به خصوص این طفل را سلامت به آغوش مادرش برگردان.یاحسین.همه بگید آمین.ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
bm.soq
۱۱:۴۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
سبحان‌الله و بحمده
سبحان‌الله العظیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
حداقل وزارت بهداشت و وزارت رفاه کمک کنید داروهای پدر زهرا که ام اس داره رایگان بشه وفقط تنها دردش دنبال فرزندش باشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
من هم محلی زهرا هستم از همون روزای اول هم گفتم این کودک ۲۱ ماهه رو دزدیدند صک نکنید این کودک رو دزدیدند چند سال پیش هم یه پسر رو دزدیدند امیدوارم زهرا صحیح و سلامت به آغوش خانواده باز گردد از نیروی انتظامی خواهش میکنم به جست و جو ادامه دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
چه محله ای که امنیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۱:۰۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
مادر زهرا : پلیس به ما می‌گوید نگویید دختر شما دزدیده شده و کمتر مصاحبه کنید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
خب اگه دزديده شده باشه،بايد كاري كنن كه دزد خيالت راحت باشه و خودشو مخفي نكنه
تا پليس راحت تَر كارش رو انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
به نظر ادم فروشی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
انشالا به حق دختر سه ساله ی امام حسین روز اربعین به اغوش مادرش برگرده تا دردمادرش تسکین پیداکنه
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۰:۳۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
انشالله که پیدا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
خدایا به حقانیت حسین و به عشق حضرت رقیه خودت رحم کن عاشقتم خدا جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
تحمل یه دقیقه ش هم سخته ...
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۵۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
سلام پلیس میتونه تمام دوربین های محدوده خانه حتی چندین کوچه و خیابان از فروشگاه گرفته تا بانک و خانه های که دوربین مدار بسته دارند رو چک کنه تمام دوربین مغازه ها رو چک کنه ..ببینه در اون ساعت چه ماشینی رفت امد داشته .سر نخ پیدا میشه ان شاءالله .خدا رحم بکنه به مادر و پدرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
پیشنهادمیکنم خانواده زهراکوچولو عمل ام داوود راانجام بدهند...حتمابچه شون پیدامیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
من که همش دارم براش دعا می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
دعا پیش شرطه باید کمک کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۰:۱۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
چرا این قضیه انقدر مشکوکه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
چرا مشکوک ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
نتایج پلیس به کجا ها رسیده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
فعلا خبری نیست ولی دنبالش
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۰:۱۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
به حق اربعین امام حسین ان شالله پیدا بشه این طفل معصوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
خدا بهشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
بیچاره مادر چه کشیده در این مدت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
توروخدا این بچه رو پیدا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
واقعا خدا کنه پیداش کنن من که دلم روشنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
يه چند تا عكس از كوچه و خيابوناي دور و بر خونه ميداشتين ببينيم وضعيت اونجا چه جوريه
اگه آدم ربايي نباشه فقط سقوط در چاه يا جوب يا سگاي ولگرد ميمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
سگ های ولگرد حتی همدیگر را میخورند