مدیرکل عملیات فرودگاه امام خمینی (ره) مطرح کرد؛

رشد ۷۹ درصدی اعزام زائران اربعین به عتبات از فرودگاه امام (ره)

علیخانی از اعزام و پذیرش ۱۱۰ هزار زائر عتبات در فرودگاه امام (ره) خبر داد که نسبت به سال پیش ۷۹ درصد افزایش داشته است.

رشد ۷۹ درصدی اعزام زائران اربعین به عتبات از فرودگاه امام (ره)به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرودگاه امام خمینی (ره)، فاروق علیخانی گفت: عملیات پرواز‌های اربعین از فرودگاه بین المللی امام (ره) از ۱۷ مهرماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه ۶۲۰ پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه به دو مقصد نجف و بغداد انجام شده است.

علیخانی در تشریح این آمار افزود: ۳۱۶ پرواز خروجی و ۳۰۴ پرواز ورودی توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و یک شرکت خارجی از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه‌های نجف و بغداد انجام شده و بیش از ۱۱۰ هزار زائر با این پرواز‌ها اعزام و پذیرش شدند.


بیشتر بخوانید: صدور مجوز هزار و ۳۸۵ پرواز اربعین / مسافران به بهانه ارزان‌فروشی از سایت‌های غیر مجاز خریداری نکنند


وی ادامه داد: تاکنون میزان اعزام و پذیرش زائران عتبات در عملیات پرواز‌های اربعین نسبت به سال گذشته ۷۹ درصد رشد داشته از همین رو کلیه بخش‌های شهر فرودگاهی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به این زائران بسیج شده اند.

مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: پیش بینی‌های لازم با توجه به رشد پرواز‌های عتبات در فرودگاه امام (ره) صورت گرفته و با همکاری و هماهنگی میان تمام شرکت ها، ارگان‌ها و نهاد‌های فعال در امر اعزام و پذیرش زائران، عملیات پرواز‌های اربعین بدون کوچکترین مشکلی در جریان است.

 عملیات پرواز‌های اربعین در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا ۱۱ آبان ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

 ادامه عملیات پرواز‌های اربعین تا ۱۱ آبان ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار