نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هر ساله در مراسم پیاده روی اربعین حسینی اتفاقات زیبای زیادی می‌افتد که باعث نزدیکی هر چه بیشتر مسلمانان و شیعیان به اهل بیت و امامان معصوم علیهم السلام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هر ساله در مراسم پیاده روی اربعین حسینی اتفاقات زیبای زیادی می‌افتد که باعث نزدیکی هر چه بیشتر مسلمانان و شیعیان به اهل بیت و امامان معصوم می‌شود.

او افزود: دشمنان اسلام تلاش زیادی کردند تا با نقشه‌های شیطانی مختلف شیعیان و جهان اسلام را از عشق و محبت امام حسینی (ع) جدا کنند، اما هیچگاه موفق نبودند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به سفر زائران به عتبات عالیات بیان داشت: مراسم اربعین بستر را برای گسترش پیام محبت و دوستی و همدلی شیعیان به جهان فراهم می‌کند و زمینه را برای حکومت مقدس امام مهدی (عج) آماده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: رفتار‌های مسلمانان و شیعیان باید حسینی شود و با الگو گرفتن از آیات و پیام‌های قرآن و اهل بیت کردار و رفتار خود را تنظیم کنند تا بستر برای حضور امام زمان (عج) فراهم شود.

امام جمعه اهواز گفت: همواره سختی‌ها برای شیعیان و مسلمانان وجود دارد و با قدرت خداوند این سختی‌ها به شیرینکامی تبدیل خواهد شد و مسلمانان باید این سختی‌ها را تحمل کنند.

انتهای پیام/م

بستر سازی زمینه ظهور امام زمان (عج) در اربعین حسینی

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.