کالدرون: دلیل محرومیت شجاع و احمدزاده را نمی‌دانم/ با درگیری هیچ چیزی در میدان حل نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل محرومیت شجاع و احمدزاده را نمی‌دانم و جویای علت آن هستم.

کالدرون: دلیل محرومیت شجاع و احمدزاده را نمی‌دانم/ با درگیری هیچ چیزی در میدان حل نمی‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی مهمی داریم و باید برابر پیکان پیروز باشیم. با تیمی بازی داریم که گل‌های زده زیاد و خورده زیادی دارد.

او درباره محرومیت هواداران پرسپولیس افزود: تماشاچی‌های پرسپولیس جزو ۳ تیم برتر جهان هستند و ممنوعیت هوادار همانند یار کمتر در میدان برای ما است.

کالدرون گفت: برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس خوب نیست که گل‌های خورده اش از گل هاش زده اش بیشتر باشد. در دو بازی آخرمان موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم که امیدوارمان کرده است.

او ادامه داد: دلیل محرومیت شجاع و احمدزاده را نمی‌دانم و جویای علت آن هستم. بشار رسن به دلیل مشکل روادید به این دیدار نمی‌رسد. برای حضور ترابی هم امیدوار هستم که حضور داشته باشد.

کالدرون ادامه داد: ما همیشه کارمان را خوب انجام داده ایم و تغییر مدیران باشگاه تاثیری برای ما ندارد. به عنوان مربی باید به بازیکنانمان آموزش دهیم با درگیری هیچ چیزی در میدان حل نمی‌شود.

او گفت: در پرسپولیس این مشکل بود، اما من به دنبال رفع این مشکل هستم.

کالدرون خاطرنشان کرد: باید صحبت کردن را کنار گذاشت و فوتبال بازی کرد، بازیکن باید در خدمت تیمش باشد.

او درباره داوری نیز گفت: کمیته داوری باید روند فعالیت داوران را بررسی کرده و مشکلاتش را حل و فصل کند.


بیشتر بخوانید: افشین پیروانی چگونه به پرسپولیس بازگشت؟


انتهای پیام/

اظهارات کالدرون پیش از دیدار برابر پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار