دیدار‌های فشرده صالحی امیری در حاشیه مجمع عمومی انجمن کمیته‌های ملی المپیک جهان

رئیس کمیته ملی المیپک کشورمان در حاشیه مجمع عمومی انجمن کمیته‌های ملی المپیک جهان با همتایان خود دیدار‌های فشرده‌ای برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و چهارمین مجمع عمومی انجمن کمیته‌های ملی المپیک جهان (ANOC) از روز گذشته با حضور توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک، روسای فدراسیون‌های جهانی و نمایندگانی از ۲۰۴ کشور جهان آغاز بکار کرد.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپپک و نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان در المپیک توکیو۲۰۲۰ نمایندگان ایران در این مجمع هستند.

صالحی امیری در  حاشیه این نشست با همتایان فرانسوی، ژاپنی، پاکستانی، کروات و خود در خصوص ارتقای سطح روابط ورزشی دیدار و گفتگو کرد. در این مذاکرات بر ایجاد و تقویت روابط میان ورزش ۲ کشور تاکید شد.
مقرر شد برای توسعه روابط ورزشی با هر دو کشور پیش نویسی با معرفی ظرفیت و توانایی طرفین جهت تنظیم و امضای تفاهم نامه همکاری آماده شود.


بیشتر بخوانید: شکایت کمیته ملی المپیک ایران از بحرین به IOC و FIFA


در ادامه دیدار‌های رئیس کمیته ملی المپیک با مسولان کمیته بین المللی المپیک، دکتر صالحی امیری با جروم، مدیر بخش ارتباطات سازمانی و نظارت بر کمیته‌های ملی المپیک کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه رئیس کمیته ملی المپیک ضمن ارایه گزارشاتی در خصوص فعالیت‌های ۲ ساله اخیر و طرح‌های اجرا شده و در دست اجرای کمیته ملی المپیک به مباحث مختلفی همچون تبادل مالی، همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر بین طرفین و گزارش نحوه حضور ایران در بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ و حمایت‌های IOC از ایران بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از کمیته بین المللی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار