معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان خبرداد؛

تردد امن و روان در مرزهای شلمچه و چذابه

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر تردد در مرزهای شلمچه و چذابه آرام، امن و روان است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب الله آصفی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال با توجه به حذف روادید استقبال بسیار باشکوهی از سوی مردم برای سفر به عراق و شرکت در آئین اربعین حسینی انجام شد، گفت: استان خوزستان در دو مرز چذابه و شلمچه اقدامات خوبی را با هدایت استاندار آغاز و به انجام رساند.

او با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار زائر ایرانی از طریق شلمچه به عراق سفر کرده اند، ادامه داد: با بسیج تمامی امکانات استان در دو مرز خوزستان روند تردد زائران به بهترین شکل ممکن همراه با کمترین مشکل انجام شد و همچنان این روند ادامه دارد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه تعداد زیادی خودرو عمومی اعم از ون و اتوبوس را برای انتقال زائران از مرز شلمچه تا شهرهایشان مهیا کردیم، افزود: بخشی از کار جا به جایی زائران با قطار انجام می شود.

آصفی یادآور شد: برای تغذیه زائران در مسیر بازگشت نیز مواکبی مهیا شده و در این باره هیچ مشکلی به لحاظ تامین وجود ندارد.

او گفت: آن دسته از زائرانی که با خودروهای شخصی به مرز آمده و اکنون در بازگشت از کربلا قصد رفتن به منازلشان را دارند می خواهیم تا پیش از حرکت، برای ساعاتی در مواکب پیش بینی شده به استراحت بپردازند و سپس با آرامش و طومانینه از استان خارج شوند تا به سلامت به شهرشان برگردند، زائران هشدارهای پلیس راهور را جدی بگیرند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: همه با یک آرامش و احساس شعف به مثابه اینکه دستمان به ضریح حضرت اباعبداله (ع) رسیده امسال را به پیش می بریم.

آصفی ادامه داد: با افتخار و بر حسب اعلام معاون وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین کشور  به لطف خداوند، خوزستان بهترین شرایط را به جهت خدمات رسانی و تامین امنیت برای زائران داشت و هیچ مشکل ضد امنیتی در مرزهای شلمچه و چذابه نداشتیم .

انتهای پیام/ د

تردد روان زوار در مرزهای خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.