مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه گفت:۳۰ تانکر در حال آبرسانی در محل مناطق گرمسیری استان و استان های ایلام و خوزستان  مستقر می شوند.

۳۰ تانکر  آبرسانی در عشایر کرمانشاه مستقر می شوندمحمدی مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام کوچ عشایر تمهیدات لازم برای آن ها اندیدشیده شده است.


 محمدی با اشاره به شروع نزدیک روند کوچ عشایر ، ساماندهی خدمات رسانی و پیگیری به ثمر رسیدن پروژه های در دست احداث  تا قبل از بارندگی ضروری است وامکانات و بسیج تمامی تجهیزات به منظور انجام موفق کوچ پائیزه عشایر در سال ۹۸  باید فراهم شود.

او بیان کرد: کوچ عشایر  به زودی  آغاز می شود و جلسه،کوچ به زودی با دستگاههای ذیربط برگزار می شود.

 محمدی با اشاره به استقرار تانکرهای ابرسان بیان کرد: ۳۰ تانکر در حال آبرسانی در محل ییلاق مناطق گرمسیری استان و استان های ایلام و خوزستان  مستقر می شوند.

او در خصوص تامین علوفه مورد نیاز عشایر در مدت کوچ نیز گفت: خوراک دام ها  به میزان مورد نیاز از طریق اتحادیه تعاونی های عشایری استان به صورت علوفه و کنسانتره مورد نیاز و استاندارد جهت دام سبک عشایر در اختیار انان قرار می گیرد.

محمدی گفت: امسال برای کوچ حتما بیمه دام اجباری و پلاک کوبی و هویت گذاری و هماهنگی با دامپزشکی استان جهت صدور مجوز جابجایی دام در حین کوچ اجباری است.

 

انتهای  پیام/ز

 

آغاز کوچ عشایر استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.