معاون آماد و پشتیبانی ناجا خبر داد؛

حضور ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان آماد و پشتیبانی ناجا در مرز‌های ۴ گانه کشور

معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت:۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان آماد و پشتیبانی ناجا در مرز‌های ۴گانه کشور حضور دارند.

حضور ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان آماد و پشتیبانی ناجا در مرز‌های ۴ گانه کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار رحمت الله محمدی معاون آماد و پشتیبانی ناجا در مرز مهران  با بیان اینکه ۱۲ هزار نیروی پلیس در سراسر کشور توسط آماد و پشتیبانی ناجا به مرز‌های ۴گانه کشور منتقل شده اندگفت: اربعین امسال بسیاری از برنامه‌های ما به صورت متمرکز مدیریت شده است.

او در ادامه با بیان اینکه در بحث تغذیه که یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های معاونت آماد پشتیبانی است اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: در بحث تحرک نیز فعالیت‌های خوبی داشته ایم.

سردار محمدی با اشاره به اینکه امسال نزدیک به ۳۰ قلم از کالا‌های اساسی برنامه غذایی، برنامه‌ریزی، تامین و توزیع شده است، اظهار کرد: برنامه غذایی خوب و مدونی در مرز‌های ۴ گانه کشور برای نیرو‌های پلیس اعمال شده است.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا با اشاره به حضور ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان این معاونت در مرز‌های ۴گانه کشور یادآورشد: ۱۲هزار نیروی پلیس در سراسر کشور توسط آماد و پشتیبانی ناجا به مرز‌های ۴ گانه کشور منتقل شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بحث تامین تجهیزات تخصصی بالغ بر ۵ میلیارد تومان تجهیزات سرمایه‌ای تامین و در اختیار این واحد‌ها قرار داده‌ایم.

سردار محمدی به انتقال یگان احتیاط به مرز‌های ۴ گانه کشور اشاره داشت و اضافه کرد: خوشبختانه با ارتش و وزارت دفاع در بحث تامین اتوبوس در ایام اربعین هماهنگی خوبی توسط ستاد کل انجام شده است.

او با بیان اینکه آماد و پشتیبانی ناجا نماینده حمل و نقل زائران در مرز مهران در ایام اربعین است، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده،۱۵۰ دستگاه اتوبوس توسط وزارت دفاع،۵۰ دستگاه اتوبوس توسط ارتش و نزدیک به ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس توسط ناجا در پایانه مرزی مهران جهت جابجایی زائران درمرز‌های کشور برای زمانی که با مشکل در بحث حمل و نقل مواجه شویم مستقر کرده‌ایم.

سردار محمدی با اشاره به ماموریت دیگر آماد و پشتیبانی در بحث خدمات دهی به زائران اعلام کرد: هر جا و هر موقع که از سوی مجموعه آستان قدس رضوی آنچه که بر اساس برنامه در بین زائران قرار باشد توزیع شود چه در بحث پذیرایی و چه در بحث توزیع آب معدنی، توسط همکاران در مرزبانی و یگان ویژه و سایر همکاران و همچنین عقیده سیاسی با برپایی موکب‌های خود برای خدمات رسانی به زائران انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ د

حضور مدیران و کارشناسان آماد و پشتیبانی ناجا در مرز ها

برچسب ها: اربعین 98 ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.