بازداشت سارق و مالخر موتورسیکلت در محله تهران نو

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو از دستگیری سارقی که مالخری می‌کرد، خبر داد.

بازداشت سارق و مالخر موتورسیکلت در محله تهران نوبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ رسول بهرامی گفت: خبری مبنی بر اینکه فردی محل سکونتش را پاتوق سارقان قرار داده است و افراد مشکوکی به محل سکونت این فرد که مردی ۳۵ ساله است در تردد هستند، تیمی از ماموران کلانتری تحقیق در این خصوص را آغاز و تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که خبر صحت دارد.

وی تصریح کرد: مدتی این محل تحت مراقبت‌های پلیس قرار گرفت تا اینکه ماموران از صحت خبر مطمئن شدند و نتیجه تحقیقات انجام شده به دادسرای مربوط ارسال شد.


بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۵۲ کیلوگرم تریاک و حشیش در مخفیگاه معتادان پایتخت نشین



کلانتر محله تهران نو با اشاره به هماهنگی‌های قضائی، بیان داشت: تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام شدند و موفق شدند علاوه بر دستگیری سارق تعداد ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از همان محل کشف کنند.

سرهنگ بهرامی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری اظهار داشت: ۲ دستگاه موتورسیکلت را خودش سرقت کرده است، اما موتورسیکلت سوم را از سارقان مالخری کرده است.

رئیس کلانتری تهران نو اضافه کرد: تحقیقات پلیسی ادامه یافت و هر سه مال باخته موتورسیکلت‌های سرقتی شناسایی شدند و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار