معاون اجتماعی ناجا مطرح کرد؛

تهیه پیوست فرهنگی-اجتماعی اربعین

معاون اجتماعی ناجا گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده که از ماه‌های قبل در نیروی انتظامی در خصوص برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی صورت گرفت، پیوست فرهنگی-اجتماعی در دو بخش تنظیم شده است.

تهیه پیوست فرهنگی-اجتماعی اربعینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار احمد نوریان معاون اجتماعی ناجا  گفت: اربعین امسال نسبت به سال‌های قبل با شکوه‌تر اجرا شد.

او در ادامه با اشاره به پیوست فرهنگی- اجتماعی اربعین بیان کرد: این پیوست شامل ۲ بخش است که یک مورد، استان‌های درگیر در امر اربعین مانند ایلام، خوزستان و... را شامل می‌شود و بخش دیگر نیز مربوط به معاونت اجتماعی است.

سردار نوریان با اشاره به این که اطلاع رسانی اخبار زائران و کار‌های آموزشی در درجه اول در دستور کار پلیس قرار داشت، افزود: تردد و حضور لحظه به لحظه زائران، روی آنتن رفته و اخبار آن نیز گزارش شده است.

او ادامه داد: رصدفضای مجازی در مدت ایام اربعین به صورت جد در دستور کار همکاران این معاونت قرار داشت.

معاون اجتماعی ناجا به قرارگاه اربعین ناجا در مهران اشاره داشت و اعلام کرد: اقدامات مردم‌یاری هم در پلیس‌های تخصصی مستقر در صحنه و هم توسط معاونت اجتماعی دنبال شده است.

او عنوان کرد: در حوزه اجتماعی یکی از کار‌های زیبای پلیس مستندسازی است که شامل ثبت ورود و خروج و حالاتی که در زائران رویت شده است توسط این پلیس بوده است.

سردار نوریان به خدمات مشاوره ومددکاری نیز اشاره کرد یا دآورشد: در ایام اربعین همکاران ما خدمات مشاوره‌ای خوبی را به زائران عزیز ارائه کردند.

انتهای پیام/ د

صحبت های معاون اجتماعی ناجا در مرز مهران

برچسب ها: اربعین 98 ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.