خارج کردن ارواح خبیث از بدن زن جوان توسط جن گیر! + فیلم

در یک عمل خرافی کاهن هندی به طرزی خشن اقدام به خارج کردن ارواح خبیث از بدن زن جوان هندی کرد.

خارج کردن ارواح خبیث از بدن زن جوان توسط جن گیر! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مراسم عجیب شکنجه یک زن جوان هندی را در یکی از معابد هندوستان به تصویر می‌کشد. پس از آنکه به گفته اقوام این زن او توسط ارواح خبیث تسخیر شد آنها او را به معبدی در ایالت کارناتاکا هند برای خارج کردن شیاطین نزد یک کاهن محلی بردند.

در این ویدئو این کاهن محلی به طرزی خشن اقدام به انجام مراسم جن گیری می‌کند. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود  در حالی که این زن در کف معبد نشسته کاهن با یک شلاق از اتاقی دیگر خارج می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد، سپس در حالی که او  موهای سر این زن جوان را گرفته و قربانی از ترس و وحشت فریاد می‌کشد کاهن شلاق را به پشت این زن می‌کوبد.کاهن سپس در حالی که موی سر زن جوان را گرفته چند کلمه‌ای با او صحبت کرده و بعد موهای سرش را رها می‌کند. این در حالی است که کاهن کاملا از ضبط این صحنه توسط شاهد عینی آگاه است و یک لحظه نیز نیم نگاهی به دوربین می‌کند. 

جن گیری یکی از مراسم‌های مرسوم است که بر روی شخصی که گمان می‌رود توسط ارواح خبیث تسخیر شده انجام می‌شود. این مراسم در ادیان مختلفی از جمله بودیسم، مسیحیت، هندوئیسم و یهودیت انجام می‌شود. در همه این ادیان انجام این مراسم لزوما با خشونت همراه نیست.

انتهای پیام/

شکنجه عجیب زن هندوستانی توسط کاهن در مراسم جن گیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
امیرالمومنین نابودت کنه هیییی
آخرین اخبار