مدیر عامل جمعیت هلال استان ایلام مطرح کرد؛

اسکان بیش از ۱۸ هزار زائر توسط هلال احمر ایلام

مدیر عامل جمعیت هلال استان ایلام گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات اربعین از ۱۳ مهر ماه تا امروز (۲۷مهر ماه) بیش از ۱۸ هزار زائر توسط هلال احمر ایلام اسکان داده شده است.

اسکان بیش از ۱۸ هزار زائر توسط هلال احمر ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حسین عارفی مدیر عامل جمعیت هلال استان ایلام با اشاره به اینکه ۴۳ حادثه جاده‌ی تاکنون در سطح استان اتفاق افتاده، اظهار داشت: این تعداد مصدومین از ۱۳ مهر ماه صبح امروز ۲۷ مهر ماه در حوادث جاده‌ای و غیر جاده‌ای توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان امداد رسانی شدند.

او بیان کرد: از این تعداد مصدومین ۶۲ نفر با بالگرد و آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا شده و متاسفانه ۱۳ نفر نیز در این حوادث فوت شدند.

به گفته عارفی، ۱ هزار و ۷۹۷ نفر از زائران هم به صورت رایگان از خدمات تست قند خون و فشار خون در پایگاه‌های هلال احمر بهره‌مند شدند.

او در ادامه به اسکان اضطراری زائران اشاره کرد و افزود: با توجه به موج باگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات و به منظور فراهم کردن زمینه اسکان آن‌ها علاوه بر اردوگاه اسکان اضطراری به استعداد ۱۰ چادر راب هال فضای باز پایانه برکت شهر مهران به موکت و پتو تجهیز شده است.

انتهای پیام/ د

اسکان زائران توسط هلال احمر

برچسب ها: اربعین 98 ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.