حبیب زاده تأکید کرد؛

شهرداری از ساخت و ساز غیرمجاز در حریم تهران جلوگیری کند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم شهر تهران از شهرداری خواست تا از این اقدامات جلوگیری کند.

شهرداری از ساخت و ساز غیرمجاز در حریم تهران جلوگیری کندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران که امروز برگزار شد، نسبت به ضرورت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در حریم شهر تهران تذکر داد و گفت: طبق مفاد قانون تعاریف محدوده به حریم شهر، روستا و نحوه تعیین آن‌ها شهرداری‌ها در چارچوب وظایف قانونی خود مسئول کنترل و نظارت بر احداث هرگونه ساخت و ساز در داخل محدوده شهر هستند و هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در این حریم به عنوان تجاوز به حقوق عمومی محسوب می‌شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بررسی‌های میدانی کارشناسان گفت: برخی از ساخت و ساز‌های صورت گرفته در نواحی ۶ و ۷ منطقه ۱۸ در محدوده حریم شهر تهران است.


بیشتر بخوانید: قلع و قمع ۲۲ قطعه از اراضی کشاورزی و باغات شهریار


وی با بیان اینکه در این دو ناحیه خدمات شهری لازم از سوی شهرداری تهران به شهروندان ارائه می‌شود، افزود: به دلیل هم مرز بودن با شهر قدس، چهاردانگه و اسلامشهر برخی با مراجعه به شهرداری این شهر‌ها مجوز ساخت و ساز در حریم تهران می‌گیرند که به محض ورود شهرداری تهران برای برخورد با این ساخت و ساز‌های غیرمجاز برخی از مدیران شهر‌های هم مرز با این نواحی مانع اجرای قانون در حوزه مدیریت شهری تهران می‌شوند.

حبیب‌زاده در پایان از شهردار تهران خواست تا ضمن بررسی موضوع با هماهنگی قوه قضاییه، از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم تهران جلوگیری کند.

انتهای پیام/

تأکید عضو شورای شهر تهران بر جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در حریم تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار