آتش سوزی در پالایشگاه آبادان/ حریق مهار شد +فیلم

آتش کانال هدایت کننده مواد زائد نفتی پالایشگاه آبادان مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان گفت: صبح امروز در مسیر لوله‌های پالایشگاه (پایپ تراک) واحد ۵۵ (تقطیر) آتش‌سوزی مختصری رخ داد که اکنون کاملا برطرف شده است.

او افزود: ممکن است این آتش‌سوزی بر اثر جوشکاری، گرما و یا نشتی باشد که این گونه حوادث در پالایشگاه‌ها عادی است و اتفاق خاصی نیست.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان ادامه داد: در حال حاضر مشکل کاملا برطرف شده، به کسی آسیبی وارد نشده، هیچ اختلالی در روند فعالیت پالایشگاه به وجود نیامده و تولید طبق روال عادی ادامه دارد.

موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان در بازدید از محل حادثه پالایشگاه گفت: حریق پالایشگاه آبادان بدون هیچ گونه تلفات جانی و مالی سریعا کنترل شد.

موسوی افزود: تجمع مواد نفتی در زیر شبکه‌ی لوله‌های انتقال باعث شعله ور شدن مواد سوختی شد و در سریع ترین زمان ممکن با حضور به موقع کارکنان زحمت کش پالایشگاه حریق کنترل گردید.

او بیان داشت این حریق در فضایی خارج از مخازن و واحد‌های تولیدی بوده است و به دلیل سرعت عمل در کنترل آن خوشبختانه هیچ گونه خسارات جانی و مالی در پی نداشته است.

موسوی اضافه کرد: طرح جمع آوری و خروج مواد نفتی که سال‌های متمادی و از زمان جنگ در زیر لوله‌ها انباشته شده است مدتهاست که توسط مدیریت پالایشگاه در حال اقدام است که انشالله به زودی کلیه‌ی مواد نفتی زائد جمع آوری و خارج خواهد شد.

انتهای پیام/م

ماجرای آتش سوزی پالایشگاه آبادان

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.