صادقی: مقابل استقلال کار سختی را در پیش داریم/ از اینکه در ورزشگاه آزادی بازی می کنیم ناراحت نیستیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: استقلال روی زمین بازی می‌کند و در مقابل آن‌ها کار سختی را در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران اظهار داشت: بازیکنانم جوان هستند و مقابل تیم های بزرگی مانند استقلال انگیزه ی زیادی دارند. امیدوارم عملکرد خوبی در این دیدار داشته باشیم و هواداران از دیدن بازی لذت ببرند.

او در ادامه افزود: استقلال روی زمین بازی می کند و در مقابل آن ها کار سختی را در پیش داریم اما ما به بازیکنانمان اعتقاد داریم و مطمئنم فردا از خود نمایش خوبی را ارائه می دهیم.


بیشتر بخوانید: استراماچونی: مسابقات لیگ برای ما سخت شده‌است/ بازیکن آزاد باکیفیت وجود ندارد


سرمربی تیم سایپا در خصوص تغییر ورزشگاه در بازی مقابل استقلال گفت: وظیفه مدیریت باشگاه است که در این خصوص اظهار نظر کند. ما در ورزشگاه پاس قوامین از تیم ها میزبانی می کنیم اما در مقابل استقلال و پرسپولیس نمی توانیم در این استادیوم به میدان برویم و به همین دلیل در شهر قدس از آن ها میزبانی می کردیم. تصمیم باشگاه بوده که در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و در این مورد ناراحت نیستیم.

صادقی درباره افزایش فشار استقلال در ۲۰ دقیقه پایانی بازی هایش به حریفان بیان کرد: استقلال اگر مقابل حریفانش مساوی یا عقب باشد در ۱۰،۱۵ دقیقه به آخر آن‌ها فشار می‌آورد. ما هم باید آن فشار را تحمل و مدیریت کنیم و نمی‌توانیم برنامه خاصی برای کاهش فشار حریف داشته باشیم.

او افزود: استقلال در جام حذفی با تیم‌های لیگ یکی بازی کرده و از همان ابتدای بازی روی دروازه حریف حمله کرده و در لحظات پایانی گل زده است. شاید اگر زودتر به گل می‌رسید، تا این حد کارش سخت نمی‌شد. به هر حال این شرایط طبیعی است و هر تیمی عقب بیفتد به تیم مقابل فشار می‌آورد.

سرمربی سایپا درباره اینکه هافبک‌های استقلال برخلاف مهاجمان این تیم زهردار عمل می‌کنند، گفت: باید سعی کنیم روی نیرو و تیم خودمان تمرکز کنیم. استقلال هافبک‌های خوبی دارند که هم گل می‌زنند و هم خوب پاس گل می‌دهند، اما اگر تمرکزمان روی تیم حریف باشد، توجه به تیم خودمان را فراموش می‌کنیم و این موضوع زیاد خوب نیست.

صادقی درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیمش مقابل استقلال گفت: تنها بازیکن مصدوم ما مجید علیاری است که شاید نتواند چند هفته‌ای برای سایپا بازی کند، اما سایر بازیکنان مان مشکلی برای این دیدار ندارند.

انتهای پیام/

اظهارات صادقی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار