دو تصادف شدید اسکوترسوار ناشی در کمتر از ۲۰ ثانیه! + فیلم

اسکوترسوار زنی که در جهت خلاف خیابان در حال حرکت بود، از دو حادثه رانندگی که در مدت کمتر از ۲۰ ثانیه برایش رخ داد جان سالم بدر برد.

دو تصادف وحشتناک اسکوترسوار ناشی در کمتر از ۲۰ ثانیه! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن اسکوترسواری که در جهت خلاف یکی از خیابان‌های چین در حال رانندگی بود از دو حادثه رانندگی بطور معجزه‌آسایی جان سالم بدر برد. این اسکوترسوار که پس از ارتکاب خلاف نخست در تصمیمی ناگهانی قصد عبور از عرض خیابان را داشت با یک خودروی سواری تصادف کرد و سپس توسط یک خودروی شاسی بلند زیر گرفته شد.  

ویدئویی که توسط دوربین‌های خیابان تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این زن اسکوترسوار در  جهت خلاف خیابان و در حالی که به سمت بالا حرکت می‌کند، دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که او در تصمیمی ناگهانی قصد عبور از عرض خیابان را دارد با یک خودروی تاکسی قرمز رنگ که از روبه‌رو در حال عبور است تصادف می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که پس از این تصادف این زن و اسکوترش هر یک به سمتی پرتاب می‌شوند. در ادامه و در حالی که این زن نیمه بیهوش روی کف خیابان افتاده است، راننده یک خودروی شاسی بلند که از خیابان فرعی در حال ورود به خیابان اصلی است ناگهان از روی این اسکوترسوار رد می‌شود.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که شاهدان عینی با دیدن این صحنه به سمت خودروی شاسی بلند دویده و با آگاه کردن راننده خودروی شاسی بلند را متوقف می‌کنند. در ادامه این زن که بطرز معجزه‌آسایی از این حادثه جان سالم بدر برده بود توسط شاهدان عینی از زیر خودرو بیرون کشیده می‌شود.  

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ ۴ اکتبر و در شهر" ما انشان " واقع در شرق چین رخ داد.

انتهای پیام/

زنده ماندن معجزه آسای اسکوترسوار پس از دو تصادف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار