اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی در شهرستان لردگان

امسال ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به بخش منج شهرستان لردگان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: امسال افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور گازرسانی به مناطق سخت‌گذر بخش منج شهرستان لردگان اختصاص یافت.

او اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده، این مناطق روستایی و عشایری تا دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، به شبکه گاز شهری وصل خواهد شد.

حیدری اضافه کرد: بخش عمده مسیر لوله‌گذاری با برش کوه انجام می‌شود به همین علت انتقال خطوط شبکه گاز در این مناطق هزینه‌بر و به کندی پیش می‌رود.

حیدری طول اجرای شبکه گاز در حال انجام را حدود ۲۳ کیلومتر در قله و گردنه اعلام کرد و گفت: در این عملیات ۱۰ هزار مترمکعب برش سنگ و بیش از ۲۵۰ هزار مترمکعب خاکبرداری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با اتصال کامل مناطق مسکونی بخش منج شهرستان لردگان به شبکه گاز طبیعی ۲۰ روستا و آبادی با جمعیتی افزون بر یک‌هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

او از برخورداری ۹۵ درصدی جمعیت شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: گازرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته در دستورکار است.

حیدری از اشتراک ۳۰۸ هزار و ۹۰۶ مشترک گاز در سطح استان خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۳۱۱ مورد در سال جاری اشتراک پذیری صورت گرفته که از این تعداد ۲ هزار و۴۴۳ مورد شهری و ۸۶۸ مورد روستایی است.

او تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان را ۱۸۱ هزار و ۵۳۱ انشعاب اعلام کرد و گفت: از این تعداد یکهزار و ۵۸۰ مورد در سال جاری اجرا شده است.

انتهای پیام/خ

بهره مندی ۹۵ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار