فرمانده قرارگاه اربعین ناجا خبر داد؛

بازگشت بیش از ۹۷ درصد زائران حسینی به کشور

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت:تقریبا ۹۷ درصد از زائران اربعین حسینی به کشور بازگشته اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محسن فتحی زاده فرمانده قرارگاه اربعین ناجا عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات بزرگ اربعین با همه زیبایی هایش رو به پایان است و قریب به ۹۷ درصد از زائران پس از زیارت و برگزاری این کنگره عظیم به کشور بازگشتند.

وی تصریح کرد: امروز همه مرز‌های میهن اسلامی مان آماده پذیرایی از زائران است و جریان ورود این عزیزان به شکل روان و منظم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

مسیر مهران – ایلام باز است

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه مسیر مهران – ایلام که قبلا یکطرفه شده بود امروز به حالت عادی برگشته و تردد در آن به صورت دو طرفه در حال اجرا است، گفت: پیش بینی می‌شود طی روز‌های آتی همه زائران به میهن عزیزمان بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: امسال به لحاظ حسن مدیریت، زائران عزیز توانستند بدون مشکل و دغدغه‌ای بعد از زیارت عتبات عالیات به کشور بازگردند.

وی خاطر نشان کرد: الحمدالله با تدابیر همه مسئولان، مدیران اجرایی و ساکنان استان‌های مرزی و شهرها، کنگره عظیم اربعین امسال زیباتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا در خاتمه گفت: صمیمانه از همه مردم و عزیزان که همکاری صمیمانه‌ای با نیروی انتظامی در عملیات بزرگ اربعین داشتند و همچنین از همکاران خوب خودمان تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
ستاد اربعین همچنان خواب تشریف دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
عده ی اززوار( شاید هم باتعداد زیاد) مریض وسرماخورده وبعضی بعدازورود به ایران بیمارشدند؟!؟! بعددراخبارامروز خبرنگار درکنار زوار می گوید حال تمام زایرین خوب وهمه سلامت وحتی کسی سرماخورده وتب نداشت؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
خیلی اززوار مریض تشرف آوردند و بعضی ها بعدازورود بیماری آنها شروع شد؟؟!!! این درحالیست که امروز درخبار گفته شد که حال تمام زوار خوب ومریضی وسرماخوردگی دیده نشد؟؟