لایروبی کانال‌های شهر طالقانی ماهشهر

نایب رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر گفت: از فروردین ماه امسال تا کنون معادل ۷۷کیلومتر از کانال‌های شهرک طالقانی لایروبی شده اند و این روند به صورت دائم ادامه می یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید غبیشاوی نایب رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر گفت: امسال معادل ۷۷کیلومتر از کانال‌های شهرک طالقانی لایروبی شده اند و این روند به صورت دائم ادامه خواهد یافت که به دلیل نبود سیستم فاضلاب در شهرک، پساب منازل به سمت کانال‌ها هدایت می‌شود و اندک زمانی پس از لایروبی کانال‌ها مجددا به حالت اول خود باز می‌گردند.

او افزود: بیش از ۴۰۰متر لوله گذاری و احداث کانال دفع آب‌های سطحی و ۳۸۰ درپوش گذاری کانال‌های روباز در خیابان اصلی و دال گذاری‌های متفرقه در این شهرک انجام شد و حدود ۴هزار و۲۰۰ تن آسفالت جهت لکه گیری‌ها و آسفالت معابر شهرک استفاده شده است.

غبیشاوی با بیان اینکه تعداد ۲۰۰نفر نخل به همراه بوته‌ها و گل‌های متنوع در سطح پارک‌ها و بوستان‌های شهرک طالقانی کاشت شدهتصریح کرد: جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح به همراه جاروکشی معابر، هرس کاری، چمن زنی و چنگال زنی کانال‌های روباز شهرک به صورت روزانه در حال انجام است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر گفت: روشنایی ۴پارک محله‌ای شهرک طالقانی تعمیر، تعویض و یا تقویت شده است و ۱۸۴۵متر از جداول پارک‌ها رنگ آمیزی شد و عملیات احداث جایگاه احشام در خارج از شهرک آغاز شده است و با اتمام آن تمامی احشام از سطح شهرک جمع آوری و خرید و فروش آن تنها در این جایگاه انجام خواهد شد. بازارچه آبزیان شهرک طالقانی نیز تقریبا به اتمام رسیده و در روز‌های آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/م

تدام امر لایروبی کانال های شهرک طالقانی

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.