سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: در چند هفته اخیر ما خیلی بداقبال بودیم؛ توپ‌های ما به تیرک دروازه برخورد می‌کند، یا پنالتی‌مان گل نمی‌شود.

تیرک دروازه با ما قهر کرده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، فراز کمالوند سرمربی تیم پارس جنوبی جم بیان کرد: خط حمله تیم ما بسیار بد عمل کرده است. گل زده نشد و وقتی هم که خط حمله گل نزند به تیم فشار عصبی وارد می‌شود.

او افزود: امروز علاوه بر پنالتی که از دست دادیم چهار پنج موقعیت بسیار خوب هم هدر دادیم و توپ هایمان درون دروازه نرفت و من هم از این موضوع تعجب می‌کنم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم  ادامه داد:در بازی قبلی برابر تراکتور هم دو بار به تیر دروازه زدیم. بازی قبل از آن هم همینطور و من فکر می‌کنم بداقبالی زیادی هم می‌آوریم زیرا ضربه پنالتی و یا آن ضربه‌هایی که در بازی‌های قبل به تیرک دروازه حریف برخورد کرد، باید گل می‌شد.

کمالوند گفت:امیدوارم این بداقبالی به زودی دست از سر تیم ما بردارد و بازیکنان بتوانند مزد تلاش خود را بگیرند.

او عنوان کرد: در نیمه اول بازی متعادل بود، اما یک جا‌هایی ما بهتر از حریف بودیم مثل بیست دقیقه آخر بازی که پنالتی هم به دست آوردیم. اما در نیمه دوم فکر می‌کنم بازی کاملا یک طرف بود و ما حاکم میدان بودیم.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود:در نیمه دوم صنعت نفت، ۱۱ نفره در زمین خودی دفاع می‌کرد و ما هم سراپا حمله بودیم، ولی خط حمله ما نتوانست از پس بازی بربیاید و موقعیت‌ها را تبدیل به گل کند.

کمالوند بیان کرد: شش هفت بازی است که موقعیت‌های ما یکی پس از دیگری از دست می‌رود و این خیلی حیف است چرا که تیمی به این خوبی فوتبال بازی می‌کند، اما به هدف نمی‌رسد و فوتبال هم یعنی همین که بازی گل داشته باشد.

او، درباره جذب یک مهاجم گلزن برای این تیم نیز عنوان کرد: بودجه باشگاه ما طوری است که نمی‌توانیم مهاجم گران قیمت و میلیاردی بگیریم. موجودی ما همین است خیلی تمرین می‌کنیم, باید به شما بگویم در دو هفته اخیر که از بازی تراکتور لیگ تعطیل بود ما دست‌کم ۱۰ ساعت در خط حمله تمرین کردیم.

سرمربی پارس جنوبی جم عنوان کرد: توپ به تیرک دروازه می‌خورد ممکن است با یک سانتی متر جابه‌جایی وارد دروازه شود، اما این اتفاق برای ما نمی‌افتد. ما در دیدار تراکتور دو تیرک زدیم. در بازی ذوب آهن هم دو تیرک زدیم و در بازی نساجی هم یک توپ به تیرک دروازه زدیم. همین‌ها یعنی بداقبالی و نمی‌دانم شاید تیرک دروازه با ما قهر کرده است.

کمالوند، همچنین درگیری‌های آخر بازی را به ضرر پارس‌جنوبی ارزیابی کرد و گفت: در بهترین شرایط درگیری‌ها به سود نفت آبادان شد. قبل از آن اتفاقات، دو موقعیت ۱۰۰ درصد را از دست دادیم و امشب فیلم بازی را می‌بینم و با آن‌هایی که مقصر بودند ۱۰۰ درصد برخورد می‌کنم.

انتهای پیام/م

توپ‌های ما به تیرک دروازه برخورد می‌کند یا پنالتی‌مان گل نمی‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.