وزیر بهداشت مطرح کرد:

اهل باند بازی نیستم/استاد و دانشجو را باید نواخت و نباید زد

نمکی گفت: من با عشق به وطن و سرباز انقلاب پا به عرصه گذاشتم و در این میان تلاشی برای حذف کسی یا آوردن تیمی نداشته‌ام.

اهل باند بازی نیستم/استاد و دانشجو را باید نواخت و نباید زدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در دانشکده پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: تلاش می‌کنم از همه سرمایه‌های کشور بدون توجه به نگاه‌های سیاسی استفاده کنم.
 
او ادامه داد: من با عشق به وطن و سرباز انقلاب پا به این عرصه گذاشتم و در این میان تلاشی برای حذف کسی یا آوردن تیمی نداشتم، زیرا اهل باند بازی و تیم نیستم. 
 
نمکی بیان کرد: امروزه مظلوم‌ترین افراد ارائه دهنده خدمات حوزه سلامت هستیم و همکارانم بدون نگاه سیاسی خدمات خوبی ارائه می‌دهند.
 
نمکی افزود: متاسفانه بی مهری‌ها نسبت به جامعه پزشکی انجام می‌شود و همکارانی هستند که پول ویزیت نمی‌گیرند و دوربین‌ها این مسائل را نگاه نمی‌بینند، اما دستگاه‌های کارت خوان را نشان می‌دهند، اما به سراع آرایشگاه و دیگر صنوف نمی‌روند.
 
نمکی افزود: در حدود ۱۸ ماه مطالبات تامین اجتماعی دریافت نکرده ایم و پرستاران کارانه شان را به مدت طولانی دریافت نکرده اند و درخواست من این است که با ما مهربان‌تر باشند. جامعه‌ای که دفاع مقدس را به خوبی اداره کرد مستحق این بی مهری نیست.

او با بیان اینکه باید محیط دانشگاه از دلمردگی به سمت امید برود گفت: رهبر انقلاب نیز روی این مسئله تاکید دارند و استاد و دانشجو و دانشگاه را باید نواخت و نباید زد.

نمکی با اشاره به اینکه پیشگیر‌ی مقدم بر درمان است افزود:  میزان جمعیت نسبت به تخت در تمام کشور یکسان نیست و باید بازنگری در این زمینه انجام شود. معتقدم که افزایش تخت مشکلی را حل نمی‌کند.

او گفت:  مردم، ولی نعمت ما هستند و ما به دلیل مشکلات مالی و به دلیل مسایل مدیربتی نباید مردم را معطل کنیم و به دلیل اعمال نادرست دچار سرگردانی مردم می‌شویم.

نمکی گفت: باید به معیشت مجموعه پرسنل رسیدگی شود. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار