کنعانی زادگان: باید به کالدرون بیشتر زمان بدهیم/ سید جلال یکی از اسطوره های پرسپولیس است

مدافع تیم پرسپولیس تهران گفت: باید به کالدرون بیشتر زمان بدهیم تا با شرایط پرسپولیس و جو ایران آشنا باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین کنعانی زادگان درباره انتظار هواداران پرسپولیس از بازیکنان و کادرفنی این تیم برای تداوم پیروزی های شان بیان کرد: اسکلت پرسپولیس در ابتدای فصل حفظ شد و بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شدند که البته آنها هم سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند. خدا را شکر روز گذشته توانستیم بازی خیلی خوبی انجام بدهیم و از همه مهم تر کسب سه امتیاز بازی با پیکان بود که این اتفاق هم افتاد. انشالله این روند در بازی های بعدی هم ادامه داشته باشد.

کالدرون آدم پرانرژی است و ساعت هفت صبح پیش از بازیکنان به محل تمرین می آید

او درباره گلف بازی کردن گابریل کالدرون پس از بازی پرسپولیس و پیکان در مجموعه ورزشی انقلاب گفت: او آدم پر انرژی است. قبل از اینکه تمرین صبحگاهی ما شروع شود، او از ساعت هفت صبح در محل تمرین است و تمرینات هوازی انجام می‌دهد. برای ما خیلی جالب است وقتی ما ساعت ۱۰ صبح تمرین داریم، کالدرون از ساعت ۷، ۸ صبح به ورزشگاه می‌رود و تمرین می‌کند. پا به پای بچه‌ها هم در تمرینات حضور دارد.

باید بیشتر به کالدرون زمان بدهیم تا نتیجه اش را هم ببینیم

کنعانی زادگان درباره انتقاد پیشکسوتان به نوسان نتایج پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من کالدرون تازه به تیم آمده است و مدتی طول می کشد تا با شرایط ایران آشنا شود. باید فرصت بیشتری به او بدهیم تا نتیجه اش را هم ببینیم. پرسپولیس در نتیجه گیری نوساناتی داشته که این موضوع هم با توجه به بازی های سخت مان، طبیعی است. البته تمام تیم های لیگ برتری، حریفان سختی هستند اما تیم هایی مانند سپاهان، تراکتور و شهر خودرو که پرسپولیس را شکست دادند، در رتبه های اول تا سوم لیگ هستند.

کنعانی زادگان: باید به کالدرون بیشتر زمان بدهیم/ سید جلال یکی از اسطوره های پرسپولیس است

بازی های بعدی پرسپولیس آسان تر است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس افزود: صد در صد باید به کالدرون زمان بیشتری بدهیم تا با تیم، بچه ها و فضای ایران آشناتر شود. کسب سه امتیاز بازی با پیکان خیلی مهم بود تا هم به جدول بازگردیم و هم به رتبه های اول و دومی نگاهی داشته باشیم. بازی های بعدی مان از دیدارهای ابتدایی پرسپولیس آسان تر است و باید با تمرکز کافی وارد زمین شویم تا بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم.


بیشتر بخوانید: کنعانی زادگان: ۳ امتیاز بازی مقابل پیکان برای ما خیلی مهم بود


سید جلال یکی از اسطوره های پرسپولیس است

کنعانی زادگان درباره تاثیر تجربه سید جلال حسینی در کمک به سایر مدافعان پرسپولیس گفت: می توانم بگویم صد در صد او یکی از اسطوره های پرسپولیس است. وقتی در زمان کی روش به تیم ملی آمدم، سید جلال هم عضو آن تیم بود و چیزهای زیادی از او یاد می گیرم. این موضوع در زمان هم بازی بودن من و حسینی در تیم ملی، پرسپولیس و حتی زمانیکه بازیکن جوانی بودم و کنار علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان در این تیم حضور داشتم، اتفاق افتاد. الان هم خوشحالم که سید جلال شرایط بازی کردن را به دست آورده و روز گذشته توانست برای دقایقی به تیم کمک کند. بازی کردن در کنار حسینی لذت بخش است. تفاوتی هم ندارد چه بازیکنی برای پرسپولیس بازی کند، چراکه مهم موفقیت تیم است.

اهانت بحرینی ها به سرود و کشورمان برای بازیکنان تیم ملی خیلی سخت بود

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره شکست از بحرین گفت: اگر حقیقت را بخواهید، زمانیکه برای آغاز بازی و خواندن سرود ملی وارد زمین شدیم، هواداران بحرینی شروع به اهانت به سرود ملی و کشورمان کردند. خیلی برای مان سخت بود و باید در زمین خودمان را ثابت می کردیم اما با وجود اینکه مالکیت بازی و همه چیز دست تیم ملی ایران بود، اما متاسفانه جو بد و آب وهوای ورزشگاه بحرین سبب شد یک گل به ما بزنند. پس از گل بحرین، سوار بازی شدیم اما باز هم متاسفانه نتوانستیم نتیجه را برگردانیم.

کنعانی زادگان: باید به کالدرون بیشتر زمان بدهیم/ سید جلال یکی از اسطوره های پرسپولیس است

بازی های برگشت تیم ملی ایران آسان تر است

او درباره بازی با عراق گفت: باید این تیم را ببریم. بازی های برگشت مان آسان تر می شود چراکه بحرین، عراق و هنگ کنگ باید به ایران بیایند و تنها یک دیدار مقابل کامبوج در خانه حریف انجام می دهیم. با توجه به اهانت بحرینی ها، صد در صد دوست داریم هواداران بیایند و پشت تیم ملی باشند تا بتوانیم تمام بازی های مان را ببریم.


بیشتر بخوانید: گلف بازی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس + تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار