حسین شهریاری گفت: هیات برای تحقق برنامه‌ها و اهداف مورد نظر، سالانه به حداقل پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین شهریاری رئیس هیات هاکی استان سمنان با اشاره به ظرفیت خوب این رشته ورزشی در استان و کمبود اعتبار مالی آن گفت: این هیات برای تحقق برنامه‌ها و اهداف مورد نظر، سالانه به حداقل پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

او افزود: هاکی، ورزش تیمی مقام‌آوری برای استان سمنان است که نتایج کسب شده توسط ورزشکاران این رشته ورزشی در رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر و قهرمانی کشور تاییدکننده این مساله است.

رئیس هیات هاکی استان سمنان بیان کرد: توسعه هاکی در هشت شهرستان استان سالانه بین پنج تا ۱۰ میلیارد ریال نیاز مالی دارد که مسئولان استانی و ورزشی این استان نسبت به تامین اعتبارات به منظور دستیابی به موفقیت‌های بیشتر توجه ویژه داشته باشند.

حسین شهریاری ادامه داد: حدود ۴۰ ورزشکار این استان در ۱۵ سال گذشته عضو تیم ملی این رشته ورزشی بودند.

او ابراز داشت کرد: تنها یک زمین استاندارد این رشته ورزشی در شهرستان مهدیشهر استان برای تمرین و برگزاری رقابت‌ها وجود دارد.

رئیس هیات هاکی سمنان، ارتقای این رشته ورزشی را نیازمند حمایت مسوولان عنوان و اضافه کرد: این استان دارای ظرفیت بالایی از جمله برخورداری از قومیت‌های گوناگون برای بازیکن‌پروری دارد البته تبدیل ظرفیت بالقوه به بالفعل نیازمند اعتبار مورد با هدف پیشبرد اهداف و برنامه‌ریزی‌ها است.

انتهای پیام / م

توسعه هاکی در هشت شهرستان استان سالانه بین پنج تا ۱۰ میلیارد ریال نیاز مالی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.