افتتاح پروژه استخر سرپوشیده ثلاث باباجانی

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : پروژه استخر سرپوشیده ثلاث باباجانی پس از گذشت ۹ سال از کلنگ زنی آن در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرشاد رشیدی رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز عملیات احداث اولین استخر سرپوشیده شهرستان ثلاث باباجانی در سال ۱۳۹۰ یاد کرد و گفت : این پروژه در سال‌های گذشته به دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم بسیار کُند پیش می‌رفت و به پروژه‌ای طولانی مدت در این شهرستان تبدیل شده بود.

او گفت : باتوجه به طولانی شدن این پروژه، سال گذشته اعتبار مناسبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به این پروژه اختصاص داده شد تا آن را به سرانجام برسانیم.

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه میزان اعتبار صرف شده برای اتمام این پروژه را ۱.۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه پس از گذشت ۹ سال از کلنگ زنی آماده افتتاح است.

او از پروژه احداث زمین چمن مصنوعی این شهرستان هم یاد کرد و گفت: این پروژه نیز از اوایل سالجاری با اعتبار دو میلیارد تومان در ثلاث باباجانی شروع شده و اکنون هم آماده بهره برداری است.

رشیدی گفت: در نظر داریم افتتاح این دو پروژه در شهرستان ثلاث باباجانی با حضور یکی از مسئولین وزارت ورزش وجوانان باشد، بنابراین مکاتباتی با وزارتخانه انجام داده‌ایم که امیدواریم منجربه نتیجه شود.

 

 

انتهای پیام/د

عدم تخصیص اعتبار در افتتاح پروژه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار