حبیب‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بخش ساختمانی ترمینال شرق تقریبا کامل است

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نقص ترمینال جدید شرق مربوط به بخش تجهیزات است، گفت: بهره‌برداری از این ترمینال در گرو حل مشکل تردد از ترمینال به شهر است.

کاظمی/بخش ساختمانی ترمینال شرق تقریبا کامل است/ مشکل اصلی، تردد از ترمینال به محدوده شهری استافشین حبیب‌زاده عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جدیدترین بازدیدی که از مجموعه جدید ترمینال شرق طی هفته اخیر به عمل آورده بود، گفت: هنوز تصمیم‌گیری جدی در مورد استفاده از این ترمینال صورت نگرفته و علت آن هم فاصله‌ای است که این ترمینال با محدوده داخلی شهر دارد و سبب شده که نحوه تردد استفاده‌کنندگان از این ترمینال زیر سوال برود و اگر این موضوع تعیین تکلیف شود می‌توانیم به تأمین تجهیزات امیدوار باشیم.

عضو شورای شهر تهران در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی ترمینال جدید شرق که طی یک ماه اخیر در مورد آن اختلاف وجود داشت،‌ گفت: آن بخشی که ناقص مانده مربوط به تجهیزات است و لذا این موضوع درصد پیشرفت فیزیکی را کاهش می‌دهد.


بیشتر بخوانید: ماجرای عجیب پروژه ترمینال شرق/ پسرفت ۲۵ درصدی جای پیشرفت


او با اشاره به اینکه برخی می‌گویند این ترمینال 95 درصد و برخی دیگر هم می‌گویند 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پیشرفت مربوط به تجهیزات ترمینال است، اما بخش ساختمانی آن تقریباً کامل شده است.

حبیب‌زاده خاطر نشان کرد: قبل از هرچیزی باید تکلیف این موضوع روشن شود که آیا از این مجموعه می‌توان به عنوان یک ترمینال استفاده کرد یا نه که حل این موضوع در گرو حل مشکل تردد بین این ترمینال و محدوده شهری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار