رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مطرح کرد؛

گزارش نهایی سقوط هواپیمای تهران - یاسوج تا دو ماه دیگر ارائه می شود

محمدی از قرائت گزارش نهایی سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج ظرف ۲ ماه آینده در صحن علنی خبر داد.

ارائه گزارش نهایی درباره سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، تا دو ماه دیگربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در خصوص پرونده سانحه هواپیما ATR تهران- یاسوج، گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، از سال گذشته با وقوع حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، به این پرونده ورود کرد و تاکنون جلسات کارشناسی بسیاری را برای بررسی این پرونده برگزار کرده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چند ماه اخیر بررسی‌های کامل و جامعی از سوی کمیسیون اصل ۹۰ در مورد سانحه هواپیمای ATR تهران- یاسوج صورت گرفته و در این راستا، جلساتی نیز با دستگاه قضا برگزار شد.


بیشتر بخوانید: موقعیت جغرافیایی فرودگاه یاسوج عامل سقوط هواپیمای تهران – یاسوج/ ساخت فرودگاه یاسوج تحت فشار تایید شد


وی گفت: البته دستگاه قضا نیز به صورت جداگانه به پرونده سانحه هواپیمای تهران-یاسوج ورود کرده، اما با این وجود، مجلس نیز برای بررسی مستندات و اشتراک نظرات، جلساتی را با قاضی مربوطه برگزار کرد.

محمدی با بیان اینکه گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره سانحه پرواز تهران- یاسوج ظرف دو ماه آینده در صحن علنی قرائت خواهد شد، افزود: با جمع بندی و جمع آوری گزارشات کارشناسانی که از طرف کمیسیون مسائل مرتبط با حادثه را بررسی کرده اند و همچنین اخذ نظرات نهایی قوه قضائیه، گزارش به زودی به صحن علنی ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اشاره به موضوعات مطروحه درباره نقش سازمان هواپیمایی در وقوع سانحه هواپیمای تهران-یاسوج، گفت: در گزارش تمام مسائل و موارد به صورت مفصل ذکر شده و گزارش کمیسیون اصل ۹۰، برای تصمیم گیری در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد، اما هنوز گزارش جمع بندی نشده و نمی‌توان به صورت مشخص مقصران وقوع حادثه را اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار