مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن:

انتظارات از تیمی که با ۴۰ میلیارد بسته شده بالاست/ بدهکاری گریبانگیر باشگاه ذوب آهن

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: انتظارات از تیمی که با ۴۰ میلیارد بسته شده بیش از وضعیت فعلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان جواد محمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: اعتقاد دارم که مجموعه ذوب آهن را باید یک امپراتوری تلقی کرد، چراکه سرمایه عظیم مالی و سخت افزاری پشتیبان آن است و باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن هم جزیی از این امپراتوری است که توانسته موفقیت‌های بسیاری در بخش بانوان و آقایان کسب کند.

او  ادامه داد: قطع به یقین موفقیت باشگاه ذوب آهن نیاز به یک تعامل و هم افزایی مداوم دارد. البته نباید از یاد برد که احترام به پیشکسوتان و مسائل فرهنگی در این بین نباید فراموش شود.

محمدی در خصوص وضعیت این تیم گفت: افراد بسیار خوبی در باشگاه داریم که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم و فراموش نکرده ایم که باشگاه ذوب آهن زمانی نائب قهرمان آسیا بوده که البته این موفقیت در سایه حمایت پرشور هواداران در فولادشهر رقم خورده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن پیرامون مشکلات این باشگاه یادآور شد: هرچند تیم خوبی داریم که از جوانان و باتجربه‌ها تشکیل شده، اما این افراد برای فعالیت بهتر نیاز به زمان و حمایت دارند که ما هم کاملاً از آن‌ها حمایت می‌کنیم. البته که وضعیت ما در حال حاضر خوب نیست و انتظار بیشتری داریم، اما به هر حال سه بازیکن سرباز ما دیر به تیم مان اضافه شدند که همین مسئله تاثیر مهمی در روند بازی‌های ما داشت. امیدواریم که با هماهنگ شدن بیشتر این بازیکنان و بازگشت مصدومان، وضعیت تیم فوتبال مردان بهبود پیدا کند.

او ضمن اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در فوتبال افزود: حق مردم و اصحاب رسانه است که بدانند در باشگاه ما چه خبر است و من در مدت دو ماهه اخیر صحبت خاصی نداشته ام تا حواشی از باشگاه دور بماند، اما منکر نقش مهم رسانه نمی‌توان شد، چراکه ما حتی از نکته‌های اصحاب رسانه استفاده می‌کنیم.
 
 

مشکلات مالی، گریبانگیر باشگاه فرهنگی ورزشیر ذوب آهن



محمدی در خصوص مشکلات مالی گفت: ۴۲ میلیارد تومان بدهی سنواتی داریم که امسال با کمک شرکت ذوب‌آهن به باشگاه، ۲۵ میلیارد تومان بودجه برای تیم تعیین شده است؛ تیم فوتبال ما با ۴۵ میلیارد تومان بسته شده و روزی که آمدم، تیم بسته شده بود و من به عنوان مدیر فعلی و همچنین هیئت مدیره هیچ نقشی در قرارداد‌ها ندارند، اما پای همه قرارداد‌ها ایستاده ایم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: تنها سرمربی که من انتخاب کردم مهران حاتمی سرمربی تیم بستکبال بود و او هم در شرایطی انتخاب شد که همه افراد جذب شده بودند و ما بهترین گزینه‌ای که می‌توانستیم را انتخاب کردیم و سابقه ایشان را هم همه اطلاع دارند. تصمیم گرفتیم تا با توجه به شرایط، امسال به جوانان اصفهانی میدان دهیم و مسئولیت‌ها بر روی دوش آن‌ها باشد.

او بیان کرد: اصفهان ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که ما هم تصمیم گرفته ایم تا از این ظرفیت استفاده کنیم و در آینده نیز قرار است تا پایگاه‌های استعدادیابی ذوب آهن در مناطق محروم برپا شود تا جوانان مستعد بیشتری به تیم تزریق شوند.

محمدی همچنین گفت: علاوه بر هزینه‌های جاری باشگاه، تیم فوتبال و ... ۲۵ تیم دیگر هم داریم که حدودا ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای امورات شان نیاز است که تامین این هزینه اصلاً ساده نیست و نیاز دارد تا تلاش بسیاری کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: در ۲ ماه بیش از ۵۰۰ طلبکار به باشگاه مراجعه کردند که از جمله این طلبکاران می‌توان به تیم‌های پایه دختران سال گذشته اشاره کرد که هیچ دستمزدی دریافت نکرده اند. در این دو ماه حضورم در باشگاه، حتی حساب باشگاه به دستور مقام قضایی به دلیل طلب‌ها توقیف شد. برخی طلبکاران حتی سه سال است که بدهی دارند و همچنان در تلاش هستند تا بدهی خود را وصول کنند که ما هم در تلاش هستیم تا این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

او ادامه داد: تیم فوتبال ما در حالی کار خود را آغاز کرده که هیچ گونه پولی دریافته نکرده و تاکنون نیز تنها ۱۰ درصد دریافتی داشته اند. البته تیم‌های پایه و بانوان ما نیز امروز ۵۰ درصد از مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.

باشگاه ذوب آهن در لیست سیاه فدراسیون جهانی بسکتبال

 
محمدی درباره قرار گرفتن نام باشگاه ذوب آهن در لیست سیاه فدراسیون جهانی بسکتبال گفت: متاسفانه بدهی‌های ما حتی باعث شد که نام باشگاه در لیست سیاه قرار بگیرد و نزدیک بود که به دلیل مطالبات، کی‌روش استنلی ۷۰ هزار دلار بدهی داشت که از سوی فیفا پنجره نقل و انتقالاتی ما در حال بسته شدن بود، ولی با کمتر از ۵۰ هزار دلار به توافق رسیدیم و این محرومیت هم برطرف شد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: زیرساخت‌ها در حال بهبود است و به زودی گیت‌ها و سیستم پایش پایش تصویری نیز به درخواست سازمان لیگ بیاد در ورزشگاه نصب شود. همچنین مشکل قطعی برق نیز در حین برگزاری بازی‌ها داشتیم که ژنراتور برق نیز به زودی وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد تا دیگر شاهد مشکلات این چنینی نباشیم. البته باید اشاره کرد که تصمیماتی که در باشگاه گرفته می‌شوند، کمتر وابسته به تصمیمات فردی بوده و موضوعات در کمیته‌های تخصصی بررسی و تصمیم گیری می‌شوند.

او در رابطه با جلسه خود با منصوریان گفت: انتظارات از تیمی که با رقمی بیش از ۴۰ میلیارد بسته شده این است که در این رابطه صحبت‌هایی با آقای منصوریان داشته ایم و ایشان هم مسائلی را مطرح کردند که رفع شد و امیدواریم تا بازی با شهرخودرو شروع روند پیروزی‌های ذوب آهن باشد. البته من هیچ نقشی در بسته شدن این تیم فعلی نداشته ام، اما با این وجود تیم ما حمایت کامل من را دارند.
 
 

فعالیت های فرهنگی باشگاه


محمدی راجع به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره فعالیت‌هایی که این باشگاه در زمینه‌های فرهنگی انجام می‌دهد گفت: ذوب‌آهن به یک تیم فوتبال ختم نمی‌شود و باشگاه ما باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد حضور بیشتر هواداران در ورزشگاه گفت: جلساتی را با کانون هواداران برگزار کردیم و به دنبال این هستیم تا شاهد حضور بیشتر هواداران در ورزشگاه باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد شرایط ورزش بانوان گفت: زمزمه‌هایی راجع به منحل شدن تیم بانوان بود که با حمایت مدیرعامل کارخانه این تیم شکل گرفت. البته که این اتفاق لازم بود چراکه تیم بانوان ذوب آهن از پیشگامان ورزش بانوان بوده و خواهد بود.
 
انتهای پیام/ی
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.