برگزاری دوره‌های توانمند سازی جهت ارتقای سطح دانش کارکنان و آموزش‌دهندگان

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری دوره‌های توانمند سازی جهت ارتقای سطح دانش کارکنان و آموزش‌دهندگان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هرمز نوروزی فرد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در اجرای سیاست ها، اهداف و راهبرد‌های سازمان نهضت سوادآموزی در ۶ ماهه اول سال جاری جهت ارتقای سطح دانش کارکنان و آموزش دهندگان در استان، شهرستان ها، نواحی و مناطق در ۵۹ روز کاری تعداد ۱۶۴۸ نفر از کارکنان و آموزش دهندگان بنا بر اقتضائات استان ۱۷۱۳۶ نفر ساعت آموزش‌های لازم و مورد نیاز را گذرانده اند.

او گفت : جهت به روز نمودن سطح دانش همکاران توانمند سازی مدرسان شهرستانی در پژوهش سرای آموزش و پرورش ناحیه یک در مدت پنج روز و با سرفصل‌های مصوب سازمان در چهل ساعت برای ۱۹ نفر با آموزش اساتید مجرب کشوری صورت پذیرفت که افراد موصوف تعداد ۱۵۱۲ نفر آموزش دهنده در شهرستان‌ها را در فصل بهار و تابستان در مناطق ۲۴ گانه آموزش دادند، با این توضیح که آموزش‌های لازم با توجه به نیاز آموزش دهندگان خصوصا˝ دروس ریاضی و زبان فارسی انجام پذیرفت.

نوروزی فرد افزود: بنابر ضرورت استان در مقوله عدالت آموزشی و کاستن از فاصله سطح سواد زنان در مقایسه با مردان آموزش‌های خاص جهت توانمند سازی آموزش دهندگان زنان روستایی و عشایر در شهرستان‌های صحنه، هرسین، سنقر و منطقه دینور صورت گرفت.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان گفت: جهت ارتقای سطح سواد استان توانمند سازی فصلی آموزش دهندگان در فصل پاییز و زمستان تداوم خواهد داشت ضمن این که برنامه ریزی‌های لازم جهت آموزش مدرسان کلید بهشت در دست اقدام است که در اولین فرصت ممکن اطلاع رسانی می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اجرای سیاست ها، اهداف و راهبرد‌ها

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار