سهرابیان: حق من نبود که از استقلال جدا شوم/ فاصله ما با آن‌ها ۴ گل نبود

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: انگیزه زیادی در بازی مقابل استقلال داشتم و می‌خواستم ثابت کنم که حقم نبود از این تیم جدا شوم.

سهرابیان: حق من نبود که از استقلال جدا شوم/ فاصله ما با آن‌ها ۴ گل نبودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرمین سهرابیان، بازیکن تیم فوتبال سایپا در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خوبی را انجام دادیم. تیم مان جوان است و دیدید که خوب بازی کردیم. به هیچ وجه دفاع نکردیم و به دنبال فوتبال بازی کردن بودیم. باید به سایپا بابت نوع فوتبالش تبریک گفت. ما به آینده امیدوار هستیم.

سهرابیان درباره جایگاه نه چندان مناسب تیمش در جدول گفت: در چند هفته اخیر بازی هایمان را واگذار کردیم و نتیجه خوبی نگرفتیم. تلاش می‌کنیم و امیدواریم روند رو به رشدی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: استراماچونی: در بازی‌های ابتدایی استقلال ترسو بود/ غلامپور باید رژیم بگیرد


او درباره اینکه نوع بازی اش در این دیدار باعث مصدومیت چند بازیکن استقلال شد، گفت: من وظیفه دارم که محکم بازی کنم. استقلال تیم سابق من بودم و انگیزه زیادی در این بازی داشتم. می‌خواستم ثابت کنم که حق من این نبود که از این تیم جدا شوم. فاصله ما با استقلال در این بازی ۴ گل نبود و روی غافلگیری گل می‌خوردیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار