معاون شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) مطرح کرد؛

جزئیات آمار اعزام و پذیرش زائران اربعین در فرودگاه امام (ره)

خوشخو گفت: از ابتدای ایام اربعین تا ٢٨ مهرماه ١٦٤ هزار و ٧٣٩ زائر عتبات از فرودگاه امام (ره) اعزام و پذیرش شدند.

جزئیات آمار اعزام و پذیرش زائران اربعین در فرودگاه امام (ره)به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، حسن خوشخو با اشاره به اینکه امسال شاهد رشد چشمگیر تعداد زائران عتبات در ایام اربعین حسینی بودیم اظهار داشت: تا ٢٨ مهرماه ١٦٤هزار و ٧٣٩ زائر عتبات از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش شدند.

وی ادامه داد: ٨٤ هزار و ٢٥٢ نفر از این زائران توسط ٤٩٣ پرواز خروجی به عتبات اعزام شده و تا پایان روز ٢٨ مهرماه ٨٠ هزار و ٤٨٧ زائر با ٤٨٦ پرواز به کشور بازگشتند.

خوشخو افزود: در روز اربعین حسینی نیز ٩٢ پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه امام (ره) به عراق انجام شد و ١٤ هزار و ٥٨٤ زائر با این پرواز‌ها اعزام و پذیرش شدند.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: زائران گرامی برای انجام به موقع تشریفات پیش از پرواز حتما ٣ ساعت قبل از زمان مندرج در بلیت در فرودگاه حضور داشته باشند.

خوشخو از زائرانی که قصد بازگشت به کشور به صورت هوایی را دارند خواست تا با هدف جلوگیری از برخی سودجویی ها، حتما بلیت خود را از مراکز مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری و سایت‌های رسمی شرکت‌های هواپیمایی خریداری نمایند.

وی افزود: واحد صدای مسافر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز با شماره تلفن‌های ۰۲۱-۵۱۰۰۱۲۷ و ۰۲۱-۵۱۰۰۱۲۸ آماده پاسخگویی به سوالات زائران در حوزه فرودگاهی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار