افزایش ۴.۵ دلاری طلا در معاملات امروز

هر اونس طلا با ۴.۴۰ دلار افزایش ۱۴۸۸.۹۰ دلار فروخته شد.

افزایش 4.5 دلاری طلا در معاملات امروزبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، در آستانه رای‌گیری تعیین‌کننده قانونگذاران انگلیسی در مورد به تاخیر انداختن اجرای برگزیت، قیمت طلا در معاملات امروز افزایش یافت، اما چشم‌انداز توافق تجاری آمریکا و چین، مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شد.

پیتر فرتیگ، تحلیلگر کالا‌های اساسی در این رابطه گفت: «بلاتکلیفی در مورد برگزیت وجود دارد و برخی مردم متوجه شده‌اند که هنوز موانعی در بر سر راه آن وجود دارد.»


بیشتر بخوانید: قیمت طلا به ۱۴۹۶ دلار و ۹۰ سنت رسید


فرتیگ گفت: «ما بهبود در ارزش اوراق قرضه دولتی داریم نظیر اوراق قرضه آلمان و ایتالیا که دوباره به دارایی‌های امن تبدیل شدند.»، اما اینکه این اوراق دلیلی برای افزایش قیمت طلا باشند، را رد کرد.

با این حال، یکی از عوامل مانع از افزایش قیمت‌ها خوش‌بینی در مورد مذاکرات تجاری آمریکا و چین است که تمایل به سمت دارایی‌های پرریسک‌تر را زیاد می‌کند.

لوک‌من اتونوگا، تحلیلگر بازار در یادداشتی نوشت: «فلز‌های گران‌بها در انتظار موضوع مهم بعدی یا حرکت بازار هستند که بر احساس حاکم بر بازار‌های جهانی و تمایل برای دارایی‌های ریسکی تاثیر بگذارد.»

وی افزود: «تازمانی‌که که چیز تازه‌ای وارد چشم انداز طلا شود، این فلز گران بها، در کوتاه‌مدت تا میان مدت، در بازه محدودی قرار دارد.»

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار