بازداشت ۲۸ گوشی دزد در بیمارستان‌های پایتخت از ابتدای امسال/ ۶ نفر از سارقان زن هستند

فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۵۳ دستگاه گوشی سرقتی در بیمارستان های تهران از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: ماموران یگان انتظامی بیمارستان ها در پایتخت موفق شدند از ابتدای امسال تاکنون ۲۸ سارق تلفن همراه را دستگیر کنند که ۶ نفر از این سارقان نیز زن بوده اند.

وی ادامه داد: متهمان در بیشتر موارد با استفاده از غفلت همراهان بیمار اقدام به سرقت می کردند که با تلاش ماموران مستقر در بیمارستان ها سارقان دستگیر و از آنان ۵۳ دستگاه گوشی سرقتی کشف شده است. 

این مقام انتظامی افزود: یکی از شیوه های متهمان این بود که اگر بیماری در حال استراحت بود و همراهش گوشی خود را به شارژ زده بود و در محل حضور نداشت با ورود به بخش بستری بیماران، گوشی ها را ربوده وبلافاصله محل را ترک می کردند.


بیشتر بخوانید:  دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای و اعتراف آنان به ۴۵ فقره سرقت


وی بیان داشت: همچنین امکان داشت وقتی که همراهان بیمار در محل حضور داشتند به بیمار و همراه بیمار نزدیک و در یک لحظه گوشی را از کیف یا جیب آنها سرقت می کردند و یا گوشی را از روی صندلی و کنار بیمار سرقت می کرد. 

در انتها کرمی راد به شهروندان توصیه کرد: در صورت مراجعه به بیمارستان ها بر استرس خود را کنترل و ضمن درخواست خدمات درمانی نسبت به نگهداشت اموال خصوصی دقت کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار