استاندار کرمانشاه گفت: مردمی که پای صندوق‌های رای می‌آیند انتظار دارند مجریان و ناظران انتخابات در نهایت بی‌طرفی و رعایت امانت‌داری، فرآیند اخذ رای و اعلام آراء را انجام دهند.

پشتوانه انقلاب، حضورگسترده مردم در تمامی عرصه‌ها استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: مردمی که پای صندوق‌های رای می‌آیند انتظار دارند مجریان و ناظران انتخابات در نهایت بی‌طرفی و رعایت امانت‌داری، فرآیند اخذ رای و اعلام آراء را انجام دهند و ما این بار نیز مانند گذشته در حراست از آرای مردم تمام توان و امکانات خود را به کار می‌گیریم.

 هوشنگ بازوند اظهار داشت: در طول ۴۰ سال عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران، شاهد برگزاری انتخابات شکوهمند بسیاری بوده‌ایم که هر بار با مشارکت گسترده مردم رقم خورده است.

او گفت: پشتوانه تداوم این انقلاب، حضور دائمی و گسترده مردم در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها است و این یک سرمایه اجتماعی بزرگ برای نظام محسوب می‌شود.

بازوند عنوان کرد: در طول این ۴۰ سال دشمنان نظام و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با دقت موضوع میزان مشارکت مردم را در انتخابات رصد کرده‌اند و اینبار پس از وضع تحریم‌های ظالمانه با حساسیت بیشتری این رویداد را رصد می‌کنند.

به گفته استاندار کرمانشاه، با وجود همه این دشمنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه، مردم ما همیشه در همه عرصه‌ها و همه صحنه‌ها پای کار آمده‌اند و در تازه‌ترین آن‌ها، همایش بزرگ اربعین حسینی نمایش شکوهمندی از سرمایه‌های عظیم اجتماعی نظام اسلامی ما بود.

او افزود: اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه از یک سابقه و تجربه بسیار مناسب در امر برگزاری انتخابات برخوردارند و به راحتی قادرند با در پیش گرفتن راهکار‌های قانونی، چالش‌های پیش رو را مرتفع کنند.

بازوند اظهار داشت: برای همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، قانون ملاک عمل و فصل الخطاب است و تمامی چالش‌ها و موانع موجود نیز با بهره گیری از قانون، قابل حل است.

به گفته او، تمامی تمهیدات و دوراندیشی‌های لازم برای برگزای یک انتخابات باشکوه باید قبل از برگزاری این رویداد مهم توسط ستاد انتخابات استان اندیشیده شده و امکانات مورد نیاز فراهم شود.

انتهای پیام/ز

 

همایش بزرگ اربعین حسینی نمایش شکوهمندی از سرمایه های اجتماعی است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.