حذف شاگردان ژاوی از لیگ قهرمانان آسیا/ الهلال باخت، اما فینالیست شد

در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، الهلال با وجود شکست برابر السد موفق شد به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال السد قطر به مصاف الهلال عربستان رفت و با وجود پیروزی برابرمیزبان عربستانی خود، از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

السد که در بازی رفت با نتیجه ۱-۴ شکست خورده بود، کار سختی برای صعود به فینال رقابت‌ها داشت.

سالم الدوساری در دقیقه ۱۳ بازی برای الهلال گلزنی کرد، اما السدی‌ها که در خانه برابر این تیم مغلوب شده بودند، در صدد جبران گل خورده برآمدند و اکرم عفیف ۴ دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. در ادامه نام تائه هی و حسن اهیدوس در دقایق ۱۹ و ۲۰ بازی برای السد گلزنی کردند تا سفیدپوشان ظرف ۴ دقیقه ۳ گل به ثمر برسانند.


بیشتر بخوانید: احتمال حضور کمک داور ویدویی در فینال لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافت


گومیس مهاجم فرانسوی الهلال در دقیقه بیست و پنجم بازی اختلاف را به حداقل رساند و بازی در نیمه اول با پیروزی ۲-۳ السد به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم ۲ تیم در گلزنی ناکام بودند تا این که بوعلام خوخی در وقت‌های تلف شده، گل چهارم السد را به ثمر رساند، اما پیروزی ۴ بر ۲ برای السدی که بازی رفت را با نتیجه ۱-۴ واگذار کرده بود، کافی نبود و شاگردان ژاوی با وجود پیروزی در این بازی خارج از خانه، نتوانستند به فینال برسند و حذف شدند.


بیشتر بخوانید: بد شانسی ژاوی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا


دیگر بازی مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۵:۳۰ فردا چهارشنبه بین ۲ تیم اوراوا رد دیاموندز ژاپن و گوانگژو اورگراند چین برگزار می‌شود تا حریف الهلال در فینال مشخص شود.  

اوراوا رد در بازی رفت با نتیجه ۰-۲ به پیروزی رسیده بودند.

الهلال در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵_۶ به برتری رسید و به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرد.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار