آمار و برنامه ریزی دقیق، لازمه تحقق اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: آمار و برنامه ریزی دقیق لازمه تحقق اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  رضا نقی زاده  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در آئین بزرگداشت روز آمار که در محل اداره کل آذربایجان غربی برگزار شد گفت: آمار دقیق و برنامه ریزی موثر یکی از ارکان توسعه ماندگار و از شاخصه‌های توسعه یافتگی است.
 
او  مسئولان و کارشناسان آمار هر مجموعه را قدرتمندترین مشاوران آن مجموعه عنوان کرد و افزود: حوزه آمار و برنامه ریزی در هر سازمان دارای دو رسالت سنگین و موثر می‌باشد یکی از این رسالت‌ها تحلیل آمار گذشته در جهت شفاف سازی و رفع نقائص و رسالت دوم تحلیل آمار آینده در جهت ترسیم مسیر آینده با هدف رسیدن به اهداف مطلوب می‌باشد.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: هر نهاد و سازمانی جهت برنامه ریزی و نظم بخشیدن به امور داخلی و ارائه بهتر وظایف خود نیاز به وسیله‌ای دارد تا موفق عمل کند و این نیاز همانا تهیه و تنظیم آمار است. حرکت در مسیر توسعه اقتصادی کشور و همچنین تحقق اهداف خرد و کلان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مستلزم داشتن آمار‌های دقیق و به هنگام است.
 
نقی زاده با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی در تابستان امسال رتبه اول در شاخص بهبود فضای کسب و کار کشور و بیشترین کاهش نرخ بیکاری در میان سایر استانهارا از آن خود کرده است افزود:تدابیر اولیای استان و در راس آن‌ها مقام عالی استان و برنامه ریزی دقیق بر اساس آمار‌های استخراجی از عوامل مهم زمینه ساز این موفقیت‌ها برای استان می‌باشد.
 
انتهای پیام/م
 

گرامیداشت روز آمار که در محل اداره کل آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.