نظارت ویژه پلیس بر سرویس مدارس در گیلان

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از نظارت ویژه و مستمر بر عملکرد سرویس مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: به دلیل اهمیت موضوع سرویس مدارس، پلیس راهور به صورت ویژه بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌کند.

او افزود: از آغاز سال تحصیلی تاکنون یک هزار و ۴۳ راننده متخلف سرویس مدارس برابر مقررات اعمال قانون شده‌اند که شایع‌ترین تخلفات آن‌ها نداشتن کارت مخصوص فعالیت در بخش سرویس مدرسه، نداشتن تجهیزات مخصوص خودرو‌های سرویس و نبستن کمربند ایمنی است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان اظهار داشت: تمامی رانندگان سرویس مدرسه باید برچسب‌های مخصوص سرویس مدرسه را تهیه و آن را بر روی خودرو نصب کنند، در غیر این صورت پلیس راهور گیلان با متخلفان برخورد خواهد کرد.

سرهنگ طالبی به خانواده‌هایی که برای انتقال فرزندان خود از سرویس مدارس استفاده می‌کنند، توصیه کرد: در انتخاب خودرو و راننده برای انتقال فرزندان خود دقت لازم را داشته باشند.

او تصریح کرد: خانواده‌ها برای انتقال فرزندان خود به مدارس از خودرو‌هایی که دارای برچسب سرویس مدرسه هستند، استفاده کنند؛ زیرا این خودرو‌ها تحت نظارت مستقیم آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی شهرداری‌ها هستند.

انتهای پیام/ع

نظارت مستمر پلیس راهور گیلان بر سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.