آخرین وضعیت سلامتی بازیگر سریال پادری

همسر بازیگر پیشکسوت سینما گفت: فعلاً که همه منتظر به هوش آمدن ابراهیم هستیم، مشکل مغزی وجود ندارد اما وی برای ادامه حیات به دستگاه وصل است، پزشکان امروز تشخیص اولیه خود را اعلام می کنند اما تا وقتی وی به هوش نیاید عملاً ادامه ای بر درمان میسر نخواهد بود.

آخرین وضعیت سلامتی بازیگر سریال پادریبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ملیحه ابراهیمی همسر ابراهیم آبادی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی همسرش گفت: واقعیت امر اینکه همسرم همچنان در کما به سر می برد، وی هیچگونه هوشیاری نداشته و هنوز تغییری در وضع وی ایجاد نشده است.

وی درباره دلیل تکه برداری از ریه ابراهیم آبادی افزود: دلیل اصلی تکه برداری درد شدید و مشکلات ریوی ابراهیم بود، پس از آن ریه خونریزی کرد و پزشکان برای برداشتن لخته های خون اقدام کردند که عمل بسیار سخت و دردآوری برای همسرم بود.

همسر بازیگر پیشکسوت سینما درباره روند درمان ابراهیم آبادی اضافه کرد: فعلاً که همه منتظر به هوش آمدن ابراهیم هستیم، مشکل مغزی وجود ندارد اما وی برای ادامه حیات به دستگاه وصل است، پزشکان امروز تشخیص اولیه خود را اعلام می کنند اما تا وقتی وی به هوش نیاید عملاً ادامه ای بر درمان میسر نخواهد بود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: من و فرزندانم شبانه روز در کنار وی هستیم، با وی حرف می زنیم و امیدواریم که وی به هوش بیاید، همچنان همه چیز دست خداست و تنها کاری که از ما بر می آید دعا کردن است.

منبع:میزان

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار