تلاش برای شناساندن ظرفیت‌های گرشگری شهرستان سمنان به مردم و گردشگران است

ضرورت هم اندیشی برای شناخت ظریفت‌های گردشگری استان و شهرستان سمنان و شناخت راهکار‌ها برای رونق این صنعت و آسیب شناسی از گردشگری است.

 ناظم رضوی شهردار سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه برنامه ما شناساندن ظرفیت‌های گرشدگری شهرستان سمنان به مردم و گردشگران است گفت: شهرداری سمنان آماده همکاری برای تبدیل شدن خانه‌های تاریخی شهر به مکانی برای جذب گردشگر است.

او افزود: این هم اندیشی برای شناخت ظریفت‌های گردشگری استان و شهرستان سمنان و شناخت راهکار‌ها برای رونق این صنعت و آسیب شناسی از گردشگری در استان انجام شده است.

شهردار سمنان با اشاره به ظرفیت خوب حمل و نقل استان در بخش‌های ریلی، زمینی و هوایی تصریح کرد: نیاز است از این ظریفت برای جذب گردشگر در هر شهرستان استفاده بیشتری شود.

ناظم رضوی بیان کرد: شهرستان سمنان جز ۷ شهر کاندید شهر انتخاب شهر دوستدار کودک در کشور است و برای توسعه این ظرفیت باید همه دستگاه‌ها با یکدیگر در بخش گردشگری هماهنگی بیشتری داشته باشند.

سیادتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه اصلی‌ترین برنامه ما توجه به گردشگری و احیای بافت تارخی شهر سمنان است گفت: استان سمنان با ظرفیت‌های مناسب می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام / م

شهرستان سمنان جز ۷ شهر کاندید شهر انتخاب شهر دوستدار کودک در کشور است

 

برچسب ها: گردشگری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.