در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش تندگویان به جوانگرایی مدیران ارشد دولتی

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان انتخاب مدیران جوان را تنها راه نجات کشور دانست و گفت: شایسته سالاری باید بین مدیران جوان و بزرگسالان صورت گیرد.

 محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ابتدا بنده باید از برخی وزرا به دلیل عملیاتی کردن جوانگرایی تشکر می‌کنم.

به گفته تندگویان تغییر مدیران جوان باید در کشور انجام شود و این تنها راه نجات کشور است.

وی درباره سن مدیران معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام مدیران این معاونت دهه شصتی هستند و نمی‌توانید در این معاونت مدیری را پیدا کنید که دهه شصتی نباشد.

تندگویان با بیان اینکه اجرایی شدن جوانگرایی  نیازی به قانون ندارد، افزود:  باید توجه داشت که شایسته سالاری باید هم بین جوانان و بزرگسالان صورت گیرد.


بیشتر بخوانید: تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به اشتغال جوانان


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان گفت: شایسته سالاری یعنی جوانی بر سر کار آید که حداقل تخصص پایه، تجربه و توانایی‌های آن سمت را داشته باشد.

وی تأکید کرد: با درخواست دولت معاونت جوانان  آماده معرفی جوانان تحصیل کرده و با تخصص به حوزه‌ها و سمت‌های اجرایی مختلف است.

انتهای پیام/

ضرورت شایسته سالاری میان مدیران جوان و بزرگسال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
مدیرانی در دستگاه دولتی وجود دارد بالای 35 سال همین الان مشغول خدمت هستند فاقد تحصبلات و مدرک دانشگاهی می یاشد و بنظرم قانون بیشتر برای افراد فاقد نفوذ اجرا می شود
آخرین اخبار