علت اجرایی نشدن طرح طبقه بندی مشاغل در پتروشیمی فارابی چیست؟

فرماندار شهرستان ماهشهر علت اجرایی نشدن طرح طبقه بندی مشاغل در پتروشیمی فارابی را مشکلات مالی عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار شهرستان ماهشهر درخصوص تجمع تعدادی از کارگران پتروشیمی فارابی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر گفت: اجرا نشدن طرح طبقه بندی مشاغل، مهم‌ترین نگرانی کارگران این شرکت است که در این خصوص این اطمینان داده شده که طرح اجرایی می‌شود.

او با اشاره به اینکه طرح طبقه بندی مشاغل از اواسط سال گذشته در منطقه ویژه اجرا شده اظهار داشت: پتروشیمی فارابی از جمله شرکت‌هایی که این طرح را اجرایی نکرده است.

بیرانوند دلیل اجرایی نشدن این طرح از سوی پتروشیمی فارابی را مشکلات مالی و زیان‌ده بودن آن عنوان و تصریح کرد: تجهیزات و تکنولوژی این پتروشیمی نیاز به نوسازی کامل دارد.

فرماندار ماهشهر ادامه داد: با این وجود حقوق همه کارگران به روز پرداخت شده است و پتروشیمی فارابی اقدام به جذب مشاور جهت تهیه طرح طبقه‌بندی مشاغل کرده است.

رئیس شورای تامین شهرستان ماهشهر در خصوص کارگران اخراجی این پتروشیمی اذعان داشت: پارسال ۸ نفر از آن‌ها به دلایل انضباطی اخراج شدند، اما بر اساس مصوبه کمیسیون کارگری، مدیرعامل پتروشیمی فارابی متعهد شده تا به مروز زمان این افراد را به سر کار بازگرداند.

انتهای پیام/گ

اجرایی نشدن طرح طبقه بندی مشاغل در پتروشیمی فارابی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.