هفته نهم لیگ آزادگان؛

بازگشت فجر به صدر/ ملوانان و شکست‌های ادامه دار/ تقابل مدعیان به سود شاگردان نصرتی پایان یافت

در چارچوب بازی‌های هفته نهم لیگ آزادگان، عصر امروز ۳ دیدار برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازی‌های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

ملوان همچنان روی دور باخت

تیم فوتبال ملوان که تاکنون نتایج ضعیفی کسب کرده و هنوز نتوانسته در فصل جدید به پیروزی برسد، این هفته در خانه به مصاف استقلال خوزستانی رفت که شرایطی مشابه ملوان دارد. هواداران ملوان امیدوار بودند تیمشان بتواند در برابر تیم نه چندان قدرتمند استقلال خوزستان نخستین ۳ امتیازش در فصل جدید را کسب کند، اما در نهایت این بازی هم با شکست ملوان به پایان رسید. استقلال خوزستان در دقیقه ۵۲ از میزبان خود پیش افتد، اما سعید حلافی در دقیقه شصت و نهم و از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.   البته استقلالی‌ها یک ضربه پنالتی داشتند که مبین عشایر دروازه بان ۱۷ ساله ملوان این ضربه را مهار کرد. استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده این بازی گل دوم را به ثمر رساند تا با نتیجه ۱-۲ برابر میزبانشان به پیروزی برسند و ناکامی‌های احمدزاده با ملوان ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید: نخستین پیروزی تیم فوتبال آرمان گهر در لیگ آزادگان


بازگشت فجر به صدر 

فجر شهید سپاسی شیراز که صدر جدول را از دست داده بود با پیروزی در یک بازی خارج از خانه دوباره صدرنشین شد، اما شاگردان مهابادی برای ماندن در این جایگاه باید منتظر نتایج تیم‌های مس رفسنجان و نود ارومیه که به ترتیب ۱۸ و ۱۷ امتیازی هستند و یک بازی کمتر از آن‌ها انجام دادند باشند. ایوب کلانتری در دقیقه نهم بازی تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا زردپوشان در کرمان و برابر مس این شهر به برتری برسند.  

جدال مدعیان به سود شاگردان نصرتی پایان یافت

در دیگر بازی امروز گل ریحان البرز خوشه طلایی ساوه را با نتیجه ۱-۲ شکست داد تا علاوه بر هموار کردن راه فجر شهید سپاسی برای رسیدن به صدر، ۱۹ امتیازی شود و با ۱ بازی بیشتر از سایر رقبا در رده دوم قرار بگیرد. مس رفسنجان و نود ارومیه تنها تیم‌هایی هستند که در صورت پیروزی برابر حریفان خود می‌توانند این تیم را پشت سر بگذارند.


بیشتر بخوانید: نصرتی: در لیگ یک تبانی نمی‌شود/ شکست مقابل بحرین تلنگری برای ملی پوشان فوتبال ایران است


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از لیگ دسته یک فوتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار