انتخابات شورای دانش آموزی در ۱۵۰ مدرسه فسا

بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با شعار شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب همزمان با سراسر کشور در فسا برگزا شد.

انتخابات شورای دانش آموزی در ۱۵۰ مدرسه فسابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش فسا گفت: انتخابات شورای دانش آموزی در ۱۵۰ مدرسه فسا در مقاطع ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه برگزار شد.

امینی نژاد افزود: تحکیم و تعمیق ارزش‌های دینی و اخلاقی، تمرین مسئولیت پذیری و تقویت روحیه نقادی و نقدپذیری، تسهیل در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش در مدارس، تکریم و اکرام عملی شخصیت دانش آموزان، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس از جمله اهداف برگزاری این انتخابات است.

او در ادامه با بیان اینکه در انتخابات امسال دانش آموزی ۱۹ هزار دانش آموز شرکت کردند افزود: مهمترین ویژگی انتخابات امسال الکترونیکی بودن آن بود که بر این اساس، انتخابات شورا‌های دانش آموزی در ۲۰ مدرسه به صورت الکترونیکی و پایلوت و در ۱۳۰ مدرسه دیگر به صورت دستی برگزار شد.

امینی نژاد افزود: ترکیب اعضاء شورای دانش آموزی در مدارس ابتدایی بر حسب تعداد کل دانش آموزان هر مدرسه خواهدبود و در مداس تا ۱۰۰ نفر دانش آموز ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل از ۱۰۱ نفر دانش آموز تا ۱۵۰ دانش آموز ۷ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل از ۱۵۱ نفر دانش آموز به بالا ۹ نفر به عنوان اعضاء اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.

او همچنین گفت: تعداد اعضاء شورای دانش آموزی در مدارس متوسطه اول و متوسطه دوم متناسب با تعداد دانش آموزان همان مدرسه خواهد بود، بدین ترتیب که مدارس تا جمعیت ۲۵۰ نفر دانش آموز ۵ نفر عضواصلی و ۲ نفرعضوعلی البدل از ۲۵۰ نفر تا ۳۵۰ نفر دانش آموز ۷ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل، از ۳۵۰ تا ۵۵۰ نفر دانش آموز ۹ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل از ۵۵۰ نفر دانش آموز به بالا ۱۱ نفر به عنوان اعضاء اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.
انتهای پیام/م

انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار