مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: انتخابات بیست و دومین دوره شوراهای دانش آموزی با شعار "شورای دانش‌آموزی طلایه‌دار گام دوم انقلاب" دیروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دیروز حبیب اله رمضانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان با حضور در مدارس آبادان از روند برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی بازدید کرد.

 رمضانی به نقش شورای دانش آموزی در مدارس اشاره کرد و گفت : شوراهای دانش آموزی نقش بی‌بدیلی در تصمیم‌گیری در مدارس ایفا می‌کنند.

او ادامه داد: شوراهای دانش آموزی یک از بهترین فرصت های تربیتی برای مشارکت پذیری ، تمرین دموکراسی ، احترام  به نظرات دیگران و همچنین نشان دادن  توانمندی های خود به جامعه و مشارکت در تصمیم سازی های آموزشی و پرورشی در سطح مدرسه ،منطقه ، استان و کشوراست.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش  وپرورش آبادان افزود: در برخی مدارس آبادان برای دومین بار انتخابات شورای دانش آموزی بصورت الکترونیکی برگزار شد و دانش آموزان از طریق رایانه به کاندیدای خود رأی دادند.

گفتنی است روزهای گذشته نامزدهای شوراهای دانش آموزی با  تبلیغات جذاب و شیوه تبلیغاتی جالب اما در نوع خود دانش آموزی برای کسب آراء بیشتر تلاش کردند.

انتهای پیام/ د

برگزاری انتخابات دانش آموزی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.