فتاحی: برای برگزاری لیگ برنامه های تیم ملی را در نظر گرفتیم/ سفت و سخت برخورد کنیم، ممکن است در لیگ‌ ریزش داشته باشیم

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: برای اعلام زمان برگزاری لیگ، برنامه های تیم ملی را نیز درنظر گرفتیم.

علی فتاحی سرپرست فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم‌قرعه کشی لیگ برتر والیبال گفت: نمایندگان ۱۲ تیم در مراسم قرعه کشی حاضر بودند که شرایط حضور در این رقابت‌ها را داشتند، در پایان جلسه قرار شد هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر از هفته آینده و تاریخ ۸ آبان آغاز شود.

او افزود: عمده مسائلی که وجود داشت را در قرعه کشی عنوان کردیم، درباره جمیع موارد هم فکری خواستیم و آن‌ها را به رای عمومی گذاشتیم، از آن جا که برخی تیم‌های تمرینات آماده سازی شان را زود شروع کرده بودند و با تعویق مسابقات مخالف بودند قرار شد تا ما مسابقات را از تاریخ هشتم آغاز کنیم. همچنین برنامه‌های تیم ملی را هم در نظر گرفته بودیم و بر آن اساس این تاریخ را اعلام کردیم.

سرپرست فدراسیون در پاسخ به این سوال که برخی تیم‌ها تسویه حساب نهایی انجام نداده اند گفت: باید شرایط تیم‌ها را هم در نظر گرفت. بر مبنای دستور نهاد‌های نظارتی که حساسیت دارند که به جا هم است ما خواستیم تیم‌ها تعامل کنند. این تعامل پرداخت به صورت دوره‌ای بود که تصور می‌کنم مشکلی ایجاد نکند، قطعا اگر بخواهیم خیلی سفت و سخت برخورد کنیم در تعداد تیم‌ها ریزش خواهیم داشت و این مسله به والیبال ضرر می‌زند، تیم‌های حاضر خوشبختانه شرایط خوب را دارند.

او در پایان و درباره انتخابات فدراسیون والیبال هم گفت: تا زمانی که دستور برگزاری انتخابات از وزارت ورزش بیاید ما کارمان را انجام می‌دهیم و تیم ملی هم روال و کار خودش را انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید: سعادتمند: ایراد گرفتن از فتحی را به صلاح استقلال نمی‌دانم/ انتخابات فدراسیون والیبال، مهندسی شده نیست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار