عرضه نرم افزار Illustrator به تاخیر افتاد

شرکت Adobe اعلام کرد که عرضه دو نرم افزار Photoshop و Illustrator تا سال آینده میلادی به تاخیر افتاد.

عرضه نرم افزار Illustrator به تاخیر افتادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Adobe بزرگ‌ترین سازنده نرم افزاهای گرافیکی است که نرم افزار ویرایش عکس آن یعنی Photoshop پرطرفدارترین نرم افزار ویرایش عکس در جهان به شمار می‌رود و این شرکت هر ساله با عرضه نسخه جدیدی از آن امکانات این نرم افزار را بالا می‌‎برد. قرار بود نسخه جدید Photoshop تا اواخر سال جاری در دسترس کاربران قرار گیرد اما ظاهرا قرار نیست این نرم افزار در تاریخ اعلام شده عرضه شود و عرضه آن به سال آینده موکول خواهد شد.

تاخیر در عرضه این نرم افزار به معنای آن است که نرم افزار Illustrator که نسخه ضعیف‌تر Photoshop است و قرار بود برای تبلت‌های iPad عرضه شود نیز به تاخیر خواهد افتاد و این نرم افزار هم در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. یکی از وب سایت‌های تحلیل نرم افزار نیز اعلام کرده است که نرم افزار Illustrator در کنفرانس Max و در ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد.

عرضه نرم افزار Illustrator به تاخیر افتاد

 این نرم افزار به احتمال زیاد تمامی امکانات نرم افزار Photoshop را دارا نخواهد بود اما بر اسا اطلاعات اولیه‌ای که Adobe درباره این نرم افزار اعلام کرده است ظاهرا کاربران می‌توانند پروژه‌های نیمه کاره خود در نرم افزار فوتوشاپ را در نرم افزار Illustrator به پایان رسانند که احتمالا انتقال اطلاعات کاربران از فوتوشاپ به Illustrator از طریق سرویس Adobe's Creative Cloud انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: جزئیات بروزرسانی جدید مرورگر سامسونگ


از سوی دیگر شرکت اپل ادعا می‌کند که تبلت iPad Pro می‌تواند به جای لپ تاپ مورد استفاده افراد قرار گیرد و توانایی اجرا نرم افزارهایی مانند Photoshop را خواهد داشت؛ بنابراین باید منتظر بود و دید که آیا Adobe نسخه کامل Photoshop را برای این تبلت عرضه خواهد کرد یا به نرم افزار Illustrator اکتفا خواهد کرد.

انتهای پیام/

تاخیر در عرضه دو نرم افزار ویرایش عکس شرکت Adobe

برچسب ها: فناوری ، فوتوشاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار