ارلینگ هالند ستاره‌ای که رئال را نجات خواهد داد!

رئال مادرید می‌تواند با خرید ارلینگ هالند مشکل گلزنی اش را برطرف کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رئال مادرید برای باز کردن دروازه حریفان مشکل دارد، این در حالی است که یک ستاره به نام ارلینگ هالند به راحتی گلزنی می‌کند و نام خود را در اروپا بر سر زبان‌ها انداخته است. مهاجم ۱۹ ساله نروژی یک طوفان در تیم سالزبورگ محسوب می‌شود. او در سه بازی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان برترین گلزن این بازی‌ها شناخته شده است. بازیکن نروژی برابر خنک هت تریک کرد و در آنفیلد یک گل به ثمر رساند. او در آخرین بازی برابر ناپولی هم دبل کرد.

ارلینگ هالند ستاره‌ای که رئال را نجات خواهد داد!

او جوانترین بازیکن در به ثمر رساندن ۶ گل در تاریخ این رقابت‌ها لقب گرفت. لیونل مسی برای ثبت چنین رکوردی به ۱۲ بازی نیاز داشت و کریستیانو رونالدو پس از ۳۲ دیدار موفق به این کار شد.

گلزنی با وجود آسیب دیدگی

هالند در حالی دو گل برابر ناپولی به ثمر رساند که هنوز مشکل کمرش به طور کامل برطرف نشده است. او دیدار برابر اسپانیا در مقدماتی جام جهانی را نیز به همین دلیل از دست داد. جس مارش (سرمربی سالزبورگ) به این موضوع اشاره کرد و گفت: هنوز ارلینگ ۱۰۰ درصد بهبود یافته را در اختیار نداریم.

مهاجم ۱۹ ساله با دو گلی که برابر تیم کارلو آنچلوتی به ثمر رساند تعداد گل هایش را در این فصل به ۲۰ رساند. این اتفاق تنها در ۱۳ بازی رخ داده است. حتی روبرت لواندوفسکی نیز با وجود شروع درخشانش در بایرن به اندازه او گلزنی نکرده است. مهاجم بایرن مونیخ ۱۸ گل به ثمر رسانده است. البته او ۳۱ ساله است.

مادرید پیشرفت هالند را تا تابستان دنبال خواهد کرد و می‌خواهد بر اساس سیاست جدید خود یعنی امضای قرارداد با بازیکنان جوان (اودگارد، وینیسیوس، رودریگو، کوبو، لونین و...) پیش برود تا آینده‌ای درخشان برای تیمش بسازد.

شانس کسب جایزه گلدن بوی

هالند با پیشرفتی که داشته است خود را به عنوان یکی از نامزد‌های اصلی برای دریافت جایزه گلدن بوی (پسر طلایی) معرفی کرده است. این جایزه توسط روزنامه گاتزتا دلو اسپورت به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال که در اروپا بازی می‌کند داده می‌شود.

ستاره نروژی در میان ۲۰ بازیکن فینالیست قرار دارد و برای کسب این جایزه باید با بازیکنانی همچون د لیخت (یوونتوس)، ژائو فلیکس (اتلتیکومادرید)، وینیسیوس (رئال مادرید) و آنسو فاتی (بارسلونا) رقابت کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

چرا رئال مادرید باید به دنبال جذب پدیده لیگ قهرمانان باشد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار