سردار هداوند:

تامین امنیت در مترو از حساسیت‌های بالایی برخوردار است

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در یگان انتظامی مترو پایتخت از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه مترو تهران نقش موثری در تسهیل رفت و آمد شهروندان دارد، گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت مجموعه مترو تامین امنیت آن نیز از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پلیس مترو بصورت دقیق و بطور محسوس و نامحسوس بخش‌های مختلف مترو پایتخت را تحت رصد و پایش خود دارد، عنوان داشت: پلیس مترو برای تامین امنیت و آسایش شهروندان راه اندازی شده است تا در کمال امنیت و آرامش از این ظرفیت استفاده کنند.

سردار هداوند با تاکید بر اینکه پلیس مترو، پلیسی پویا، فعال و از اهمیت بالایی برخورداراست، گفت: پلیس برای امنیت و آرامش مردم همه تلاش خود را بکار خواهد بست.


بیشتر بخوانید: جیب‌برهای مترو دستگیر شدند + عکس


وی با اشاره به اینکه بحمدالله پایتخت کشور عزیزمان امروز از امنیتی مطلوب برخوردار است، بیان داشت: ثبات و امنیت امروز محصول همکاری و هم افزایی مردم و پلیس است که باید آن را قدر بدانیم چرا که در سایه امنیت است که رشد و شکوفایی در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... محقق می‌شود.

تامین امنیت در مترو از حساسیت‌های بالایی برخوردار است

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مجموعه مترو تهران مجموعه‌ای عظیم و گسترده است که روزانه شاهد حضور میلیونی مسافران در این مجموعه هستیم، گفت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در مترو، حضور پلیس مترو بسیار مهم و کلیدی است و همواره شاهد عملکرد خوب و به هنگام آن‌ها بوده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار