امسال شاهد بازگشایی قدیمی ترین مرز ایران و عراق و حضور گسترده زائران بودیم

امام جمعه کرمانشاه گفت:  با تلاش‌ها و رایزنی‌های مسئولان مرز خسروی به عنوان قدیمی‌ترین مرز ایران و عراق بازگشایی شد و امیدواریم همچنان تردد از این مرز ادامه داشته باشد.

امسال شاهد بازگشایی قدیمی ترین مرز ایران و عراق و حضور گسترده زائران بودیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: خداوند رسول اکرم (ص) را به عنوان اسوه و مظهر تمام خوبی‌ها و ارزش‌های عالم معرفی می‌کندرسول اکرم (ص) در همه ابعاد از جمله بعد اخلاقی الگو و اسوه است و خداوند در قرآن از ایشان به عنوان خلق عظیم نام می‌برد. ایشان هیمنه علمی، عملی، فکری و اخلاقی را در اسلام دیده است که دنیا را به اسلام دعوت می‌کند.

آیت‌الله علما ضمن تشکر از همه کسانی که در برپایی راهپیمایی اربعین زحماتی متقبل شدند، گفت: در این راستا از همه موکبداران چه در کشور ایران و چه در کشور عراق که توانستند به خوبی از زائرانی که از ۷۰ کشور دنیا در این راهپیمایی شرکت کرده بودند پذیرایی کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او بیان داشت: از تمام ادارات ذیربط که تلاش کردند تا این راهپیمایی عظیم به خوبی برگزار شود و ۳.۵ میلیون زائر ایرانی به سلامت به زیارت رفتند و برگشتند تقدیر می‌شود همچنین تلاش شبانه روزی نیرو‌های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی، صدا و سیما و سربازان گمنام امام زمان (عج)  تقدیر می کنم.

آیت‌الله علما همچنین ضمن تشکر از استاندار کرمانشاه بیان کرد: طی این ۳۷ سال اولین باری است که از استانداری تقدیر می‌کنم، اما با تلاش‌ها و رایزنی‌های ایشان در عراق و ایران بود که این مرز صدساله و قدیمی‌ترین مرز ایران و عراق بازگشایی شد و امیدواریم همچنان تردد از این مرز ادامه داشته باشد.

او بیان کرد: همه این موفقیت‌ها زیر سایه، ولی فقیه است که با خط‌دهی راه‌های بسته را به روی دنیا باز کرده است و با هدایت‌های ایشان کار به جایی رسیده که امروز بیش از ۲۵ میلیون جمعیت از سراسر دنیا در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند.

انتهای  پیام/ز

 

 

 

بیش از ۲۵ میلیون جمعیت از سراسر دنیا  راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار