شنیدنی ها رادیو؛

غریبانه را از رادیو معارف شنونده باشید

رادیو معارف با پخش برنامه غریبانه از حرم مطهر امام رضا (ع) وجوب پیروی و اطاعت از آل الله را بازگو می‌کند.

غریبانه را از رادیو معارف شنونده باشیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سید احمد محمودی، مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف از پخش زنده برنامه غریبانه همزمان با ایام پایانی ماه صفر از رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی خبر داد.


او افزود: این برنامه که با هدف بررسی لزوم اطاعت از اولی الامر با توجه به آیات شریف قرآن کریم به روی آنتن می‌رود ضمن بیان معنی و مفهوم آن از منظر آیات و روایات دلایل عصمت پیامبر خدا (ص) واهل بیت (ع) را به سمع شنوندگان رادیو معارف می‌رساند.


محمودی عنوان کرد: برکات وجوب پیروی و اطاعت از آل الله با توجه به احادیث و روایات و بررسی علل و عوامل برتافتن مسلمانان پس از رحلت پیامبر (ص) از آل الله از جمله موضوعاتی است که با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین سید بهاءالدین ضیایی به آن پرداخته می‌شود.


مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف گفت:غریبانه به تهیه کنندگی امیر عباس خاقانی، گویندگی حسین حیدری و گزارشگری محمدجواد عابدینی از شنبه ۴ آبان ساعت ۱۸:۰۰ از رواق مطهر دارالحجه به صورت زنده تقدیم سوگواران آل الله می‌شود.

رادیو معارف، یکی از شبکه‌های رادیویی در ایران است، این رادیو وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۷۷ و هم زمان با سالروز تولد فاطمه معصومه، به منظور گسترش مباحث معرفتی و با هدف پرداختن به حوزه‌های مختلف فرهنگ دینی، در شهر قم افتتاح شد که پخش ۲۴ ساعته دارد، این شبکه در نحوه پخش منحصربه‌فرد است و متفاوت از همه شبکه‌ها از پخش هر گونه ساز موسیقی پرهیز می‌کند.


انتهای پیام/ش

برنامه های رادیو معارف در دهه آخر ماه صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار