در #تهران_ما پیگیری شد؛

کارگران ایرانی قربانی به کارگیری نیروی خارجی در شهرداری می‌شوند

#تهران_ما موضوع به کارگیری نیرو‌های خارجی در شهرداری تهران را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست رسیدگی به وضعیت به کارگیری نیروهای خارجی در شهرادرای تهران است.

او در پیامک خود نوشت: چرا شهرداری تهران در حوزه خدماتی از نیروهای خارجی استفاده می کند، تورو خدا به‌فکر طبقه ضعیف باشید.


بیشتربخوانید: حقوق ماهیانه کارگران حوزه جمع آوری پسماند چقدر است؟


مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران پاسخ داد؛

اصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یکی از مشکلاتی که در بخش خدمات شهری با آن مواجه هستیم این است که بسیاری از شهروند تمایلی به فعالیت در حوزه خدمات شهرداری به ویژه حوزه جمع آوری پسماند ندارند.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در حال حاضر در حوزه نگهداشت فضای سبز تمام نیرو های خدمات شهری از نیروی های ایرانی استفاده می شود اما متاسقانه در حوزه پسماند به دلیل وجه شغلی کارگران ایرانی تمایلی به اشتغال در آن ندارند.

عطایی افزود: ما در مدیریت شهری حقوق و دستمزد کارگران را افزایش دادیم تا از این طریق رغبت کارگران ایرانی برای فعالیت در برخی از حوزه های خدمات شهری افزایش پیدا کند و امیدواریم به مانند حوزه فضای سبز در حوزه پسماند نیز بتوانیم از کارگران ایرانی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

حقوق و دستمزد کارگران حوزه پسماند افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
وقتي شهرداري مكانيزه نميكنه تا كارگر متخصص ايراني بگيره مجبوره كارگر يدي بگيره كه نتيجه اش ميشه افغاني
آخرین اخبار